Ginger !

https://flic.kr/p/213CwTQ

Ginger heeft het lastig de laatste tijd.
Als hij binnen is wilt hij naar buiten.
Vijf minuten later of zelfs vroeger hoor je dan een erbarmelijk gemiauw.
Meneer wilt terug naar binnen.
Tegen koude kan hij niet goed.
Dan maar binnen blijven en een knus hoekje opzoeken.
Soms eindigt de zoektocht in een mand vol proper linnen.
Een halfvolle papiermand kan ook soelaas bieden.
Het leven van een kater kan lastig zijn.

Groetjes.

🙂

 

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

21 Responses to Ginger !

  1. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Inderdaad, het leven van een kat kan best lastig zijn hihi. Maar de jouwe weet wel raad met de verveling en de kou, het is lekker slapen in zo’n mand linnen of papier! Leuke foto maakte je er van…

    Geliked door 1 persoon

  2. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Ginger ligt er nu zo behaaglijk bij, je zou er bijna naast gaan liggen.

    Geliked door 1 persoon

  3. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Als het weer verandert zie je dat aan de kat. Doezel heeft een plekje bij de verwarming, wil wel eens werken.

    Geliked door 1 persoon

  4. gemma1952's avatar gemma1952 schreef:

    Heerlijk om een kat te zijn. Geen belasting betalen, heerlijk slapen etc.

    Geliked door 1 persoon

  5. merel's avatar merel schreef:

    Ocharme toch

    Geliked door 1 persoon

  6. John's avatar John schreef:

    De kat van ons gaat niet meer naar buiten. Die werd er knettergek. En wij ook.

    Geliked door 1 persoon

  7. katten liggen altijd op de warmste plekjes
    zalig is da
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  8. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    De katten hier vinden het ook koud buiten, maar de tuin van de buren vraagt om verse mest en hebben ze dus een belangrijke taak buiten te vervullen. Heel hachelijk!

    Geliked door 1 persoon

  9. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik heb hier een poes met dezelfde problemen… De twee anderen talen er niet naar om met deze temperaturen naar buiten te gaan.

    Geliked door 1 persoon

  10. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ja, buiten is koud, brr, jammer, en in de nacht nog kouder.

    Geliked door 1 persoon

  11. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    volgens mij heeft Ginger gelijk 🙂
    dus je doet de deur maar open voor meneer als die dat wilt 🙂

    Geliked door 1 persoon

  12. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Zo zie je maar weer, de problemen van katten worden zwaar onderschat.

    Geliked door 1 persoon

  13. perdebytjie's avatar perdebytjie schreef:

    Lyk darem of hy ’n lekker lewe het!

    Geliked door 1 persoon

  14. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Met deze kater problemen zou ik wel kunnen leven, is met een kattenluik nog op te lossen ook.

    Geliked door 1 persoon

  15. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Hier exact hetzelfde probleem met de kat. Het lijkt wel binnen-buiten…

    Geliked door 1 persoon

  16. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Als ik een kater heb weet ik me ook geen raad.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  17. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    als ik het zou bekijk, heeft hij het wel naar zijn zin Suske

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  18. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Die mensen die ook zo nodig alles op willen ruimen terwijl ik er wil liggen 😉

    Geliked door 1 persoon

  19. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ja, zal wel een beetje van slag zijn door het weer.
    Het is ook heel anders buten dan een maand terug. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

  20. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Het is dan ook hooggeplaatst volk ☻

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.