Ginger heeft het lastig de laatste tijd.
Als hij binnen is wilt hij naar buiten.
Vijf minuten later of zelfs vroeger hoor je dan een erbarmelijk gemiauw.
Meneer wilt terug naar binnen.
Tegen koude kan hij niet goed.
Dan maar binnen blijven en een knus hoekje opzoeken.
Soms eindigt de zoektocht in een mand vol proper linnen.
Een halfvolle papiermand kan ook soelaas bieden.
Het leven van een kater kan lastig zijn.
Groetjes.
🙂

Inderdaad, het leven van een kat kan best lastig zijn hihi. Maar de jouwe weet wel raad met de verveling en de kou, het is lekker slapen in zo’n mand linnen of papier! Leuke foto maakte je er van…
LikeGeliked door 1 persoon
Ginger ligt er nu zo behaaglijk bij, je zou er bijna naast gaan liggen.
LikeGeliked door 1 persoon
dat doen wij iedere nacht. Lekker naast elkaar liggen op bed.
LikeLike
Als het weer verandert zie je dat aan de kat. Doezel heeft een plekje bij de verwarming, wil wel eens werken.
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk om een kat te zijn. Geen belasting betalen, heerlijk slapen etc.
LikeGeliked door 1 persoon
Ocharme toch
LikeGeliked door 1 persoon
De kat van ons gaat niet meer naar buiten. Die werd er knettergek. En wij ook.
LikeGeliked door 1 persoon
katten liggen altijd op de warmste plekjes
zalig is da
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
De katten hier vinden het ook koud buiten, maar de tuin van de buren vraagt om verse mest en hebben ze dus een belangrijke taak buiten te vervullen. Heel hachelijk!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb hier een poes met dezelfde problemen… De twee anderen talen er niet naar om met deze temperaturen naar buiten te gaan.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, buiten is koud, brr, jammer, en in de nacht nog kouder.
LikeGeliked door 1 persoon
volgens mij heeft Ginger gelijk 🙂
dus je doet de deur maar open voor meneer als die dat wilt 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Zo zie je maar weer, de problemen van katten worden zwaar onderschat.
LikeGeliked door 1 persoon
Lyk darem of hy ’n lekker lewe het!
LikeGeliked door 1 persoon
Met deze kater problemen zou ik wel kunnen leven, is met een kattenluik nog op te lossen ook.
LikeGeliked door 1 persoon
Hier exact hetzelfde probleem met de kat. Het lijkt wel binnen-buiten…
LikeGeliked door 1 persoon
Als ik een kater heb weet ik me ook geen raad.
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
als ik het zou bekijk, heeft hij het wel naar zijn zin Suske
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Die mensen die ook zo nodig alles op willen ruimen terwijl ik er wil liggen 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, zal wel een beetje van slag zijn door het weer.
Het is ook heel anders buten dan een maand terug. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Het is dan ook hooggeplaatst volk ☻
LikeGeliked door 1 persoon