December.

https://flic.kr/p/ZEjMyC

Meteorologisch gezien begint vandaag de winter. Astrologisch is dit rond 21 december. Als ik sommige logjes bekijk is het hier en daar al beginnen sneeuwen.Dus kan je met een gerust geweten besluiten dat de winter begonnnen is.

Dit weekend zouden we zoals steeds rond 6 december sinterklaas vieren, maar de geboorte van een vrouwelijke tweeling waardoor één van mijn schoonzussen dus oma wordt gooide roet in het eten. De viering van de sint zal op een latere datum plaatsvinden. Een datum waarop de Kerstman en zijnrendier reeds op pad zijn.

Maar ondanks dit alles houden we het binnen gezellig.

Groetjes.

🙂

 

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

19 Responses to December.

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Mooi dat met Sinterklaas een tweetal kerstkinderen is geboren. Proficiat. En de sint maakt het niks uit wanneer zijn cadeautjes worden weggegeven hoor….echt niet! Hasta la Vista Babeeee!

    Geliked door 1 persoon

  2. Hilde's avatar Hilde schreef:

    Hier heeft het inderdaad ook al heel even gesneeuwd. Mijn brief aan de Sint ligt hier ook al klaar ;-). Verschijnt binnenkort. Voor jullie even in vertraging maar wel bijzonder heuglijk nieuws in de plaats toch. Proficiat aan de trotse ouders!

    Geliked door 1 persoon

  3. bentenge's avatar bentenge schreef:

    Kijk eens aan wat Sinterklaas allemaal brengt 🙂

    Geliked door 1 persoon

  4. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Ja hier en daar sneeuwt het 😉
    Gefeliciteerd met de geboorte van de tweeling…ben je nu oudoom geworden 😉
    En weer opgeknapt van je ongemak?
    Groetjes en fijn weekend

    Geliked door 1 persoon

  5. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Proficiat met het nieuwe lid van de familie Suske, voor zo iets verzet je toch met veel plezier een feestje hé, want dit is een feest op zichzelf!
    Wie is de mooie meid op de foto?
    En ben je nu l wat aan de beterhand?

    Geliked door 1 persoon

  6. willy's avatar willy schreef:

    een mooie foto is dat Suske

    felicitaties voor de ouders..

    hopelijk gaat het beter met je

    prettig weekend

    Geliked door 1 persoon

  7. John's avatar John schreef:

    Gefeliciteerd voor de kersverse ouders. En hier geen sneeuw, wel bevroren ruiten en dikke mist. Ook iets wat bij de winter past. Nog even en het is weer lente 😀

    Geliked door 1 persoon

  8. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Gefeliciteerd met de tweeling! Een veel grotere gebeurtenis dan al de rest.

    Geliked door 1 persoon

  9. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Proficiat met de nieuwe wereldburgers.
    Een gezellig avondje kan ook later gevierd worden, wat in het vat zit komt altijd nog eens boven.
    Fijn weekend, hou het lekker warm.

    Geliked door 1 persoon

  10. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Bij ons komt die goede man morgen reeds langs…

    Geliked door 1 persoon

  11. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Het is koud buiten en het is vrijwel de hele dag donker, we blijven maar zoveel mogelijk gezellig binnen!

    Geliked door 1 persoon

  12. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Er hoeft geen vaste datum te zijn voor gezelligheid. Voel je je weer beter?

    Love As Always
    Di mario

    Geliked door 1 persoon

  13. Villasappho's avatar Villasappho schreef:

    Goede reden om het te verzetten. Ik vier helemaal niets.

    Like

  14. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Een echte decemberfoto ☻
    Een tweeling in de familie is leuk, en dan ook nog meisjes. Hoera!
    Nee, sinterklaas vieren we niet n met kerst gaan we eten.

    Geliked door 1 persoon

  15. merel's avatar merel schreef:

    Wij vieren Sint niet meer
    Een tweeling in de familie wat leuk
    Hier geen vlokje sneeuw

    Geliked door 1 persoon

  16. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    van harte met de familie uitbreiding
    de Sint heeft wel mededogen met je hoor , dus je kadootje krijg je wel 🙂
    ja winters is het hier ook al wat met nachtvorst bbbrrr
    fijne avond groet

    Geliked door 1 persoon

  17. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Wat een heerlijk foto is dit. Tja, op sommige plaatsen lichte sneeuw, en vorst….brrrrrrr!

    Geliked door 1 persoon

  18. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Hier gaan we dit weekend wel Sinterklaas vieren, met surprises, gedichten en banketstaven. Heel gezellig!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.