Meteorologisch gezien begint vandaag de winter. Astrologisch is dit rond 21 december. Als ik sommige logjes bekijk is het hier en daar al beginnen sneeuwen.Dus kan je met een gerust geweten besluiten dat de winter begonnnen is.
Dit weekend zouden we zoals steeds rond 6 december sinterklaas vieren, maar de geboorte van een vrouwelijke tweeling waardoor één van mijn schoonzussen dus oma wordt gooide roet in het eten. De viering van de sint zal op een latere datum plaatsvinden. Een datum waarop de Kerstman en zijnrendier reeds op pad zijn.
Maar ondanks dit alles houden we het binnen gezellig.
Groetjes.
🙂

Mooi dat met Sinterklaas een tweetal kerstkinderen is geboren. Proficiat. En de sint maakt het niks uit wanneer zijn cadeautjes worden weggegeven hoor….echt niet! Hasta la Vista Babeeee!
LikeGeliked door 1 persoon
Hier heeft het inderdaad ook al heel even gesneeuwd. Mijn brief aan de Sint ligt hier ook al klaar ;-). Verschijnt binnenkort. Voor jullie even in vertraging maar wel bijzonder heuglijk nieuws in de plaats toch. Proficiat aan de trotse ouders!
LikeGeliked door 1 persoon
Kijk eens aan wat Sinterklaas allemaal brengt 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ja hier en daar sneeuwt het 😉
Gefeliciteerd met de geboorte van de tweeling…ben je nu oudoom geworden 😉
En weer opgeknapt van je ongemak?
Groetjes en fijn weekend
LikeGeliked door 1 persoon
Proficiat met het nieuwe lid van de familie Suske, voor zo iets verzet je toch met veel plezier een feestje hé, want dit is een feest op zichzelf!
Wie is de mooie meid op de foto?
En ben je nu l wat aan de beterhand?
LikeGeliked door 1 persoon
een mooie foto is dat Suske
felicitaties voor de ouders..
hopelijk gaat het beter met je
prettig weekend
LikeGeliked door 1 persoon
Gefeliciteerd voor de kersverse ouders. En hier geen sneeuw, wel bevroren ruiten en dikke mist. Ook iets wat bij de winter past. Nog even en het is weer lente 😀
LikeGeliked door 1 persoon
Gefeliciteerd met de tweeling! Een veel grotere gebeurtenis dan al de rest.
LikeGeliked door 1 persoon
Proficiat met de nieuwe wereldburgers.
Een gezellig avondje kan ook later gevierd worden, wat in het vat zit komt altijd nog eens boven.
Fijn weekend, hou het lekker warm.
LikeGeliked door 1 persoon
Bij ons komt die goede man morgen reeds langs…
LikeGeliked door 1 persoon
Het is koud buiten en het is vrijwel de hele dag donker, we blijven maar zoveel mogelijk gezellig binnen!
LikeGeliked door 1 persoon
Er hoeft geen vaste datum te zijn voor gezelligheid. Voel je je weer beter?
Love As Always
Di mario
LikeGeliked door 1 persoon
Ja hoor, dank
LikeLike
Goede reden om het te verzetten. Ik vier helemaal niets.
LikeLike
Een echte decemberfoto ☻
Een tweeling in de familie is leuk, en dan ook nog meisjes. Hoera!
Nee, sinterklaas vieren we niet n met kerst gaan we eten.
LikeGeliked door 1 persoon
Wij vieren Sint niet meer
Een tweeling in de familie wat leuk
Hier geen vlokje sneeuw
LikeGeliked door 1 persoon
van harte met de familie uitbreiding
de Sint heeft wel mededogen met je hoor , dus je kadootje krijg je wel 🙂
ja winters is het hier ook al wat met nachtvorst bbbrrr
fijne avond groet
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een heerlijk foto is dit. Tja, op sommige plaatsen lichte sneeuw, en vorst….brrrrrrr!
LikeGeliked door 1 persoon
Hier gaan we dit weekend wel Sinterklaas vieren, met surprises, gedichten en banketstaven. Heel gezellig!
LikeGeliked door 1 persoon