Greet schrijft
Aan mijn lijst van operaties onder volledige verdoving werd er vorige week nog eentje toegevoegd.
Een vetbol of lipoom in de linkerbovenarm.
Dat kwam gewoon door een verpleegster die er was voor de verzorging van mijn schouderoperatie dit voorjaar.
Zij had een vermoeden dat de uitstulping in mijn linkerbovenarm erger kon zijn na die operatie.
Wel, groot gelijk had die verpleegster!
Geopereerd ben ik, en het resultaat was een vuistgroot lipoom.
Beter, er is een eerste afspraak over een een nieuwe koers over onze dochter.
Ik wil er in geloven omdat ook en vooral onze eigen huisdokter, met mijn lichamelijke verzorging gezegd heeft:onze dochter is goed met DOOP
Een dienst die zijn eigen jongste dochter met een beperking goed heeft begeleid
mvg
Greet

Wat een alerte verpleegster, Greet! Dat zijn de waren, hè? Met een hart en oog van goud.
Dat de dokter op dit gebied ervaringsdeskundige is, geeft de burger nieuwe moed voor je dochter.
Jullie zijn beiden volhouders, dus ik hoop dat jullie er vertrouwen in hebben.
LikeGeliked door 1 persoon
Sommige zaken moet je gewoon aan vakmensen met ervaring overlaten.
LikeGeliked door 1 persoon
Goede morgen Greet. Goed dat jij zo’n oplettende verpleegster had zodat die nare bol die wel eens tot een kankergezwel zou kunnen uitgroeien verwijderd is!
Ook goed nieuws dat er misschien een nieuwe aanpak van je lieve dochter vruchten zou kunnen afwerpen, maat het ons hopen hé!
LikeGeliked door 1 persoon
beterschap Greet
en goed nieuws met Eva toch
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Nu snel weer opknappen, dan ben je er voor de feestdagen vanaf.
LikeGeliked door 1 persoon
Goed nieuws, nu snel opknappen …!!
LikeGeliked door 1 persoon
goed nieuws…..
dat lees ik graag
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
…alerte…
LikeGeliked door 1 persoon
Een alete verpleegster.
Wat DOOP is weet ik niet, ik neem aan dat niet het doopsel wordt bedoeld. Een therapie?
LikeGeliked door 1 persoon
ha die Greet
dus jij in goede handen met zo’n oplettende verpleegster
en ook Eva in goede handen
slaap wel groet
LikeGeliked door 1 persoon
Wie er meer van weet is beter voorbereid en dat scheelt al een hoop.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat nieuws van Eva is wel prettig om te horen. Ze is op het goede adres daar zo te lezen. Gelukkig ben je zelf ook weer geholpen. Had ze toch gelijk.
Love As alwyas
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Een oplettende verpleegster, daar heb je voordeel van gehad.
Nu rustig genezen, beterschap.
Goed om te lezen dat Eva een juiste plek heeft gevonden. Hans
LikeLike