Op zijn maandags.

https://flic.kr/p/ZQEoQy

Voor de meeste mensen is de maandag niet bepaald de vrolijkste dag van de week. Voor mij maakt het niets uit. Voor je het goed en wel beseft is het weer weekend. De tijd vliegt nu eenmaal.

Het weer maakte deze maandag niet vrolijker. Van in de vroege ochtend tot iets na de middag goot het bakken. En door het dikke wolkendek kwam er geen zonnestraaltje even piepen.

Ondanks het weer gingen de werken op het stationsplein gewoon door. De eerste tekenen dat kerst op komst is tonen zich al. Dit kun je zien op de foto hierboven. Nog enkele dagen en we zijn december. Tegen het weekend zal de kerstsfeer  de stationsbuurt beginnen onveilig te maken.

Groetjes.

🙂

 

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

19 Responses to Op zijn maandags.

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Ook in Amsterdam was het regen, regen, en nog eens regen. Soms leek het wel een natte moesson. Ik moest naar de garage voor een servicebeurt en hoorde daar de regen op het dak kletteren. Gelukkig warm in een kantoor met thee en krantje. Service altijd goed bij die Skoda-dealers. Maar buiten was het echt herfst…

    Geliked door 1 persoon

  2. merel's avatar merel schreef:

    hier regende het gisteren tot bijna 6 uur en net toen we om 6 uur gingen joggen geen druppel regen meer, na het joggen het douchen toen ik rond 8 uur in de auto stapte weer regen … dus we hebben het goede moment uitgekozen

    Geliked door 1 persoon

  3. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Goede morgen Suske en een fijne week gewenst hoewel daar nu al bijna twee dagen van verdwenen zijn.
    Gelukkig maakt het voor jou niet uit welke dag het ook is, je doet je werk nu eenmaal graag en dan trek je waarschijnlijk nooit tegen je zin naar het werk.
    Wat het weer betreft: net terug van een museumbezoek in Gent en kletsnat thuis gekomen grrrrr.

    Geliked door 1 persoon

  4. John's avatar John schreef:

    Maandag is voor mij bijna altijd wat zondag voor de meeste mensen is. Ik heb dus geen moeite met maandag. Moeite met dagen hebben, vind ik sws een beetje wazig.

    Geliked door 1 persoon

  5. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Het weer was bames, zoals we hier zeggen, helemaal niks…!
    Vandaag hoop ik een beetje beter.

    Geliked door 1 persoon

  6. ….en vandaag staat het op zijn dinsdags
    vorige week zijn ze hier in de straat de kerstverlichting al komen ophangen
    Nu zijn jullie aan de beurt 😉
    Een @->- voor jou

    Like

  7. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Ik ga graag naar mijn werk, maar die regen had vandaag wel wat minder gekund!

    Geliked door 1 persoon

  8. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Thuis staat de auto gelukkig in de garage, maar op het werk is het zwemmen geblazen om er te geraken.

    Geliked door 1 persoon

  9. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Mijn maandag is wel altijd druk, maar wel heel leuk. En daarom is mijn maandag altijd goed.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  10. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Nee, mij maakt het ook niet uit welke werkdag het is, maar de vrijdag voelt toch wel altijd een beetje anders.

    Geliked door 1 persoon

  11. willy's avatar willy schreef:

    een verregende maandag..
    beter dan een verregende zondag , dacht ik maar

    Geliked door 1 persoon

  12. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    ha die Suske
    zo ik heb het werk weer klaar
    dacht later dat er een griepje aan zat te komen , maar na wat slapen lijkt dat van de baan 🙂
    mij maakt het ook niet uit welke dag het is , leef in 1 lang vrij weekend hihi
    dus ze zijn al druk met de kerst toestanden , die zeggen mij ook niets , ik heb kerst in het bos het hele jaar 🙂

    fijne avond groet

    Geliked door 1 persoon

  13. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Vind ik ook, doe vaak heel veel dingen op de maandag.
    Dan heb ik de rest van de week meer lucht.
    Nou de lucht was hier ook regelmatig zwart van het water, wat ook naar beneden kwam. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

  14. De Gans (Marije)'s avatar De Gans (Marije) schreef:

    Ik vind het een apart geheel. Die kerstverlichting mag ik wel 🙂

    Geliked door 1 persoon

  15. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Ken je mijn voorspellende gave al?
    “Het wordt waarschijnlijk een groene kerst”.
    😁

    Geliked door 1 persoon

  16. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Of juist veiliger met veel licht 😉
    Groetjes

    Geliked door 1 persoon

  17. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Het was hier geen spat beter, wij moesten toch werken dus dan maakt het niet uit!
    Ik neem aan dat die witte hekwerken met kersttakken of zo iets versiert worden.

    Geliked door 1 persoon

  18. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Ik zak nu al een halve meter de sappige grond in als ik de tuin instap. Hoop op droger weer…

    Geliked door 1 persoon

  19. leegschrift's avatar leegschrift schreef:

    Als het zo doorgaat moet ik morgen zwemmend naarbuiten.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.