Greet schrijft
Geen schrik, ik bedoel de titel letterlijk. Ik heb namelijk mijn nieuwe bril.
Met de schouder ook alles goed. De chirurg was heel tevreden. 2 voorwaarden: de linkerarm ivm bewegen tot op schouderhoogte blijven en voorzichtig zijn als je wil fietsen. En verder: vooral gewoon doen, in bewegingen. Uiteraard verder naar de kinesitherapie voor kracht bijwinnen.
Over de blog van mijn echtgenoot van gisteren wil/kan/mag/ ik iets zeggen.
WOLLIG praten helpt ZEKER niet. Na 15 jaar samen over autisme zeg ik dit.
Toekomstgericht denken voor hem? Verplichte ontspanningscursus voor mij?
Wij zijn onszelf al veel langer tegengekomen door/met onze kinderen.
Een beetje extra hulp kan natuurlijk altijd welkom zijn.
Verder kunnen we maar dankbaar zijn dat wij elk voor onszelf een geschikte therapeut gezocht en gevonden hebben om te helpen verwerken. En bij wie zijn wij uitgekomen? Dezelfde dokter, met wie peuten soms samen werken.
mvg Greet

Zolang je het gevoel krijgt er beter van te worden is er weinig mis met therapie. Zodra je het idee bekruipt ‘dit is niks voor mij’ beter om af te haken.
LikeGeliked door 1 persoon
Goede morgen Greet. Blij dat het een stuk beter met je gaat en de dokter tevreden is over het resultaat. Fijn dat je nu zelfs weer mag fietsen en met die nieuwe bril zal je ook heel wat helderder zien.
Wat die wolligheid van therapeuten betreft, tje, ik kan er van meespreken, mijn heeft het niet geholpen maar als ik de ervaringen van anderen bekijk, is het voor velen een oplossing. En hopelijk helpt het jullie ook!
LikeGeliked door 1 persoon
Fijn, met goed zicht de wereld in kijken…!!
LikeGeliked door 1 persoon
een dokter die je kent is toch beter, anders moet je iedere keer van voor af aan beginnen
fijn dat je je beter voelt
Eén @->- voor jou
LikeGeliked door 1 persoon
Gelukkig dat je het nu weer allemaal scherp ziet!
LikeLike
Iedere hulp is welkom, maar vindt maar eens de juiste…
LikeGeliked door 1 persoon
een heldere blik op de toekomst
LikeGeliked door 1 persoon
een beter zicht en de dingen mogelijk anders gaan bekijken Greet..
voor zover dat mogelijk is
LikeGeliked door 1 persoon
Uiteraard is hulp altijd welkom maar uiteindelijk moet je het ZELF doen.
Maar het is fijn dat je schouder vooruit gaat en een nieuwe bril is ook nooit weg 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
klinkt weer positief, niet alleen een beter zicht, maar ook een andere blijk.
Zo gaan de dingen toch weer wat beter. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Met peuten die met een dokter samenwerken heb ik hele slechte ervaringen………
LikeGeliked door 1 persoon
Een heldere blik is nooit weg!
LikeGeliked door 1 persoon