Hoera !

https://flic.kr/p/M8ni7c

De kogel is door de kerk : Onze zoon is definitief af van school en wel met onderscheiding. Hij mag dus op zijn twee oren slapen. Naar school gaan behoort voor hem definitief tot het verleden. Ondertussen is hij reeds een maand aan de slag bij een firma en het bevalt hem daar.

Ook goed nieuws over onze dochter : begin oktober start zij met de voorbereidingen op zelfstandig wonen. Deze voorbereiding duurt maximum één jaar. Dit ziet zij maar al te goed zitten. Nu nog de nodige documenten ondertekenen en haar spullen die ze bij zich heeft in het ziekenhuis verhuizen naar haar nieuwe optrek.  Details volgen.

Groetjes.

🙂

 

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to Hoera !

  1. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Twee keer hoera dus of beter vier keer: voor de zoon, de dochter én de ouders! Wat een opluchting moet het zijn om jullie kinderen uiteindelijk toch goed terecht te zien komen, blij voor jullie allemaal!

    Geliked door 1 persoon

  2. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Dubbel gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws. Daar hebben jullie je hele “ouderleven” hard voor gewerkt.

    Geliked door 1 persoon

  3. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Voor de muziek is gezorgd, het feest kan beginnen. Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    Geliked door 1 persoon

  4. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Een kanjer van een “goednieuwslog” , wat een prachtig nieuws allemaal!

    Geliked door 1 persoon

  5. Joke's avatar joke_dev schreef:

    Twee mooie hoopvolle vooruitzichten. Het mag wel eens meezitten ook!

    Geliked door 1 persoon

  6. John's avatar John schreef:

    Gefeliciteerd! Die van mij hebben beide besloten door te leren. Wij staan daar 100% achter natuurlijk.
    Voor jullie dochter dus ook weer een lichtpunt. Mooi!

    Like

  7. Gefeliciteerd!! Wat mooi nieuws!!

    Like

  8. Falderie's avatar Falderie schreef:

    Wow! Twee keer proficiat is wel op zijn plaats!

    Like

  9. Dat is zeker goed nieuws. Heerlijk goede berichten. Gefeliciteerd.
    Geniet maar van.

    Like

  10. het lijkt hier wel de goed-nieuws-krant :o)
    maar ik ben blij voor jullie!
    ێn @->- voor jou

    Geliked door 1 persoon

  11. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Fijn zulke goede berichten…!
    Proficiat voor allemaal.

    Geliked door 1 persoon

  12. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Nou, dat zijn allemaal ingezette toekomsten, nieuwe stappen.

    Geliked door 1 persoon

  13. Sjoerd's avatar sjoerd schreef:

    Dat zijn dan lichtpunten in de week. Proficiat met jullie zoon en succes voor dochter.

    Geliked door 1 persoon

  14. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    dat zijn heel mooie berichten
    een felicitatie waard voor de kinderen als wel de ouders

    Geliked door 1 persoon

  15. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Gefeliciteerd met het slagen van jullie zoon en ook gefeliciteerd dat het nu met jullie dochter ook beter lijkt te gaan!

    Geliked door 1 persoon

  16. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Dubbel goed nieuws… Voor alle twee een nieuwe start..

    Love as Always
    Di Mari o

    Geliked door 1 persoon

  17. A van de Aa's avatar A van de Aa schreef:

    Proficiat met de hoera’s.

    Geliked door 1 persoon

  18. realjager's avatar realjager schreef:

    Gefeliciteerd! Onze dochter is ook gestopt met school dit jaar en aan het werk!

    Geliked door 1 persoon

  19. willyfotoalbum's avatar willyfotoalbum schreef:

    mijn hartelijke felicitatie’s !!!

    Geliked door 1 persoon

  20. bertjens's avatar bertjens schreef:

    GREAT! Voelt fijn, goeie berichten. Ik kan me jullie blijdschap en opluchting he-le-maal voorstellen, ook die van zoon en dochter.
    Felicitaties voor het hele gezin!

    Geliked door 1 persoon

  21. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Dat is een dubbele Van harte proficiat, top gedaan en top gegaan. Hans

    Like

  22. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Dan is een felicitatie zeker op zijn plaats.
    Weer een periode afgesloten.
    Groetjes

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.