De kogel is door de kerk : Onze zoon is definitief af van school en wel met onderscheiding. Hij mag dus op zijn twee oren slapen. Naar school gaan behoort voor hem definitief tot het verleden. Ondertussen is hij reeds een maand aan de slag bij een firma en het bevalt hem daar.
Ook goed nieuws over onze dochter : begin oktober start zij met de voorbereidingen op zelfstandig wonen. Deze voorbereiding duurt maximum één jaar. Dit ziet zij maar al te goed zitten. Nu nog de nodige documenten ondertekenen en haar spullen die ze bij zich heeft in het ziekenhuis verhuizen naar haar nieuwe optrek. Details volgen.
Groetjes.
🙂

Super!!! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Twee keer hoera dus of beter vier keer: voor de zoon, de dochter én de ouders! Wat een opluchting moet het zijn om jullie kinderen uiteindelijk toch goed terecht te zien komen, blij voor jullie allemaal!
LikeGeliked door 1 persoon
Dubbel gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws. Daar hebben jullie je hele “ouderleven” hard voor gewerkt.
LikeGeliked door 1 persoon
Voor de muziek is gezorgd, het feest kan beginnen. Hans
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeGeliked door 1 persoon
Een kanjer van een “goednieuwslog” , wat een prachtig nieuws allemaal!
LikeGeliked door 1 persoon
Twee mooie hoopvolle vooruitzichten. Het mag wel eens meezitten ook!
LikeGeliked door 1 persoon
Gefeliciteerd! Die van mij hebben beide besloten door te leren. Wij staan daar 100% achter natuurlijk.
Voor jullie dochter dus ook weer een lichtpunt. Mooi!
LikeLike
Gefeliciteerd!! Wat mooi nieuws!!
LikeLike
Wow! Twee keer proficiat is wel op zijn plaats!
LikeLike
Dat is zeker goed nieuws. Heerlijk goede berichten. Gefeliciteerd.
Geniet maar van.
LikeLike
het lijkt hier wel de goed-nieuws-krant :o)
maar ik ben blij voor jullie!
ێn @->- voor jou
LikeGeliked door 1 persoon
Fijn zulke goede berichten…!
Proficiat voor allemaal.
LikeGeliked door 1 persoon
Nou, dat zijn allemaal ingezette toekomsten, nieuwe stappen.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat zijn dan lichtpunten in de week. Proficiat met jullie zoon en succes voor dochter.
LikeGeliked door 1 persoon
dat zijn heel mooie berichten
een felicitatie waard voor de kinderen als wel de ouders
LikeGeliked door 1 persoon
Gefeliciteerd met het slagen van jullie zoon en ook gefeliciteerd dat het nu met jullie dochter ook beter lijkt te gaan!
LikeGeliked door 1 persoon
Dubbel goed nieuws… Voor alle twee een nieuwe start..
Love as Always
Di Mari o
LikeGeliked door 1 persoon
Proficiat met de hoera’s.
LikeGeliked door 1 persoon
Gefeliciteerd! Onze dochter is ook gestopt met school dit jaar en aan het werk!
LikeGeliked door 1 persoon
mijn hartelijke felicitatie’s !!!
LikeGeliked door 1 persoon
GREAT! Voelt fijn, goeie berichten. Ik kan me jullie blijdschap en opluchting he-le-maal voorstellen, ook die van zoon en dochter.
Felicitaties voor het hele gezin!
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is een dubbele Van harte proficiat, top gedaan en top gegaan. Hans
LikeLike
Dan is een felicitatie zeker op zijn plaats.
Weer een periode afgesloten.
Groetjes
LikeGeliked door 1 persoon