Deze avond ging ik bij mensen hier in de buurt een bench halen voor de mama van Doortje. De mama had dit tweedehandsding besteld via Kapaza. Met zo’n metalen ding op de bus is geen makkie en dus belde ze me of ik dat kon halen.
Nadat ik met Eva terug naar Menen gereden was na een middagje thuis bij ons ging ik de bench halen. Ik had nog wat tijd over en besloot de bench naar het huis van Doortje te brengen, kwestie om er dan vanaf te zijn. Voor je het goed en wel beseft zijn we enkele weken verder en ligt dienen ijzerwinkel nog steeds te rammelen in de koffer van de auto.
Toen ik bij hen aankwam waren ze net bezig de kooi van de hamster te verversen. Mama Hamster (en dan bedoel ik niet Leslie Ann Poppe) had deze week tien (10) jongen geworpen. Ze zullen er twee houden en de rest wordt te koop aangeboden. Ik moet er in ieder geval GEEN hebben. We hebben al genoeg aan onze poezen en het konijn. En natuurlijk mogen we ook niet de egel in onze tuin vergeten.
Groetjes.
🙂

Hihi echt geen uitbereiding van jullie dierentuin??
LikeGeliked door 1 persoon
Over beestenboel gesproken.
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio” Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Vergeet vooral de egel niet….
LikeGeliked door 1 persoon
Wie niedlich liebe Grüße und ein gutes Wochenende Gruß Gislinde
LikeGeliked door 1 persoon
Jij ook lieve groeten en een fijn weekend alvast Gislinde.
LikeLike
Ik kan het geloven dat jullie dieren aantrekken want wat een mooie, lieve en behulpzame mensen zijn jullie toch! Altijd klaar staan voor een ander, dat is precies jullie motto hé. Zulke mensen kom je niet veel tegen, dus blij dat ik jullie ken!
Voor straks een heel fijn weekend gewenst…
LikeGeliked door 1 persoon
Een compliment voor jullie tuin als daar graag een egel wil wonen!
Je bent een toffe peer, Suske (-:
Fijn weekend!
LikeGeliked door 1 persoon
wij trekken als het ware dieren aan. Ze willen allemaal bij ons wonen, ook al is het in de tuin.
LikeLike
en loopt die egel dan niet weg?
LikeGeliked door 1 persoon
Soms gaat hij even wandelen maar dan zie ik hem rond duister weer door de tuin lopen.
LikeGeliked door 1 persoon
Je bent lekker bezig geweest, en wat leuk die jonge hamstertjes
LikeGeliked door 1 persoon
Nee dat lijkt me geen goede combi poezen en hamsters. Ik naam aan dat het wat beter gaat met Eva als ze weer een middagje thuis kan zijn, goed nieuws dus.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja ze mag weer met me mee winkelen en even naar huis. Daar kijkt ze telkens naar uit.
LikeLike
Wat een goed bericht, fijn voor iedereen natuurlijk.
LikeGeliked door 1 persoon
Teveel is teveel 😂
LikeGeliked door 1 persoon
leuk dat Eva even thuis was…
en je tuin-egel is wel de max !
LikeGeliked door 1 persoon
Wat leuk dat je hamster geboren zijn. Schattig om te zien. Ik had ook toen ook hamster genomen. Al vier keer gehad. Leuk dat egel bij jou in de tuin liep.
LikeGeliked door 1 persoon
je hebt al leven genoeg in huis, en inderdaad overdaad schaad, maar er zullen wel mensen zijn die zo’n hamster willen
LikeGeliked door 1 persoon
Poezen en hamster gaan toch niet samen. Leuk zo’n egel in de tuin en een goede natuurlijke verdelger van die rotslakken
LikeGeliked door 1 persoon
En de rest van het kattenvoer dat buiten staat eet hij ook op.
LikeGeliked door 1 persoon
Jij hebt je goede daad van de dag weer gedaan… 🙂
Fijn dat Eva even thuis was..!!
LikeGeliked door 1 persoon
Hamsters? Nee dank je maar die egel wil ik wel. Misschien is er wel een maar dan zie ik hem nooit.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, dieren zijn handelswaar, en hun hokken en voer en stro en zo ook.
LikeGeliked door 1 persoon
Aandoenlijk zo een nestje 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Die egel is natuurlijk wel geweldig in je tuin… Hamsters heb ik zelf wel genoeg, dus ik hoef ze ook niet.
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Die hamsters zijn gewoon saai, slapen, eten en kakken, meer is het niet. Onze kat Bibbel wil wel een hamster, maar ik vrees dat de hamster dat dan niet kan navertellen….. Hachelijk?
LikeLike
Mijn tuinegel mis ik al een tijdje.
Weet je zeker dat jullie geen 2 tuinegels hebben?
Vreemd genoeg zie ik nu overal weer slakken rondkruipen.
Terwijl mijn tuinegel daar altijd van snoepte…
Zomerse groet,
LikeGeliked door 1 persoon
mooi dat Eva ff thuis was , zal haar en jullie deugd doen
en ja al dat klussen voor een ieder doet hen ook deugd
je was weer goed bezig
ik ben ook enorm druk met van alles hier thuis en met extra wijken
zodoende ook minder online
LikeGeliked door 1 persoon
Je bent weer druk en dienstbaar geweest, wel fijn om Eve thuis te hebben.
Wat een mooie jonge hamsters, ik had ze ook als kind voor de handel. Hans
LikeGeliked door 1 persoon