Vandaag is Roeselare nogal veel in het nieuws geweest. Door de overvloedige regen van gisteren was er wateroverlast. Gelukkig heeft het vandaag niet meer geregend hier.
Hier te huize S. hebben we er gelukkig niet veel van gemerkt. Alleen onze tuin aan de zijkant van ons huis stond onder water. Slechts de piranha’s ontbreken.
Verder geen nieuws behalve dat het hondje van Buurmeisje op de rug van het hondje van Kleine Muis gereden heeft terwijl de meiden samen met de honden aan het wandelen waren. Of dit een vervolg krijgt zien we wel.
Groetjes.
🙂

Oei oei… het was verschrikkelijk voor vele mensen…
LikeGeliked door 1 persoon
Pas maar op: het is zo nat dat straks de wormen boven komen drijven. Dat hebben wij eens in de vakantie gehad. En dan op je teenslippers tussen de wormen door. Als ik daar nog aan denk!
Bij ons valt de wateroverlast mee. Maar plaatselijk schijnt het heel erg te zijn geweest.
LikeLike
zolang dat water maar in de tuin blijft…
LikeGeliked door 1 persoon
Je hoefd je tuin voorlopig niet te sproeien.
LikeGeliked door 1 persoon
So hoch lieber Gruß und einen schönen Tag für dich liebe Grüße Gislinde
LikeLike
Gelukkig dat de overlast tot de tuin beperkt bleef, in huis is wateroverlast écht heel ingrijpend.
Je hebt best een flinke tuin zo te zien. Misschien is een zwembad aanleggen een optie?
LikeLike
Blij dat jullie niet al te veel wateroverlast hebben gehad, in de tuin zal het wel allemaal snel in de grond zinken. Op sommige plaatsen was het wel anders hé, daar is het rampenplan afgekondigd.
Hopelijk krijgt dat paardjes rijden geen gevolgen hihi. Fijne dag nog hé!
LikeLike
Hallucinante beelden van de wateroverlast! Gelukkig viel het bij jullie mee!
LikeLike
Wat vervelend dat je wateroverlast hebt gehad van vele regen. Hopelijk trekt water gauw weg.
In Duitsland moet erg geweest zijn. In België ook. Wij hebben eergisteren avond behoorlijk veel regen gehad. En onweer kwam ook bij.
LikeLike
Hier ook veel regen maar geen overlast, hahaha als dat zou gebeurd verzuipt eerst heel België.
LikeLike
ja Roeselare kwam veel op het nieuws met wateroverlast, ik moest spontaan aan je denken.
Ik ben blij dat het water niet binnen bij je thuis gestroomd is
LikeLike
Het was een natte bende, voor vandaag wordt nog zo’n dag beloofd, hier tenminste.
LikeGeliked door 1 persoon
je kunt overwegen om rijst te gaan telen, suske! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
De natuur gaat gewoon door, ondanks veel of weinig regen.
Komen er vast kleine muizenhondjes. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Oeh, dat is vervelend zeg, hopelijk droogt de boel snel weer op.
LikeGeliked door 1 persoon
niet direct een streek waar veel waterlast is.
gelukkig hield je het nog vrij droog
LikeGeliked door 1 persoon
arme visjes , die eindigen bij jou op de grill , zeker als de frituur weg is
LikeGeliked door 1 persoon
Jeetje! Fijn dat jullie grote overlast bespaard is gebleven.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat van ’n klein kano om in die tuin mee rond te plas?
LikeGeliked door 1 persoon
Begrijp ik nu goed dat je piranha’s wilt gaan kweken.
Jij hebt toch verstand van fietsen?
Waterfietsenverhuren lijkt mij dan ook meer geschikt.
Zonnige groet,
LikeGeliked door 1 persoon
Ik kan eventueel reddingszwemmen….. Moet ik je komen helpen.. dan roep je maar.
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Barracuda’s dan?
LikeGeliked door 1 persoon