De soap met een blogger in de hoofdrol
Nadat ik Grote Muis de planken getoond heb die in de koffer van de auto leggen is het voor mij tijd om naar huis te trekken voor een eenvoudige doch voedzame maaltijd. Grote Muis besluit de planken te houden en wilt ook de rest van de planken die in mijn garage opgeborgen liggen. Geen probleem, na de eenvoudige doch voedzame maaltijd bezorg ik ze.
Met mijn wagen volgeladen met planken van om en rond de twee meter rijd ik via een verharde weg naar de garage van Grote Muis. Samen lossen we de planken en leggen die in de garage die ze als bergplaats gebruikt.
De weg naar de garageboxen moet nog aangelegd worden. Nu bestaat die uit verharde aarde. Putten vol water en slijk wisselen af met overmaatse molshopen. Ik neem een spade en werk enkele oneffenheden in de buurt van de garage en het deurtje van de tuin…
View original post 337 woorden meer

Zo blijft men almaar bezig. En elke dag worden er nieuwe planken gemaakt en gebruikt.
LikeGeliked door 1 persoon
Die oefening herken ik, als kind deden we het als spelletje. Van cheerleaders hadden we nog nooit gehoord 😀
LikeLike
denk dat de postbode het niet erg vond samen met de vrouw van de directeur 🙂
je was weer druk met de reblog 🙂
fijne avond alvast gewenst
LikeGeliked door 1 persoon
wat wil je Karel, zonder link naar suskeblogt zou geen kat er aan denken te komen lezen en jij bent duidelijk geen kat. Je komt steeds terug lezen.
Groetjes.
LikeLike
nee ik ben geen kat hihi
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk die kleine muis met buurmeisje! Het is een mooi stel!
LikeGeliked door 1 persoon
Guter Text einen schönen Donnerstag wünsche ich dir lieber Gruß Gislinde
LikeGeliked door 1 persoon