R.I.P. onze cavia.

Vannacht is onze cavia plots overleden.
Gisterenavond hadden de zoon en dochter iets gezien aan zijn oog. Precies ontsteking.

Eva had het beestje enkele maanden samen met een konijn gekregen van een vriendin die er niet langer voor kon zorgen. Deze morgen zou ik er mee naar een dierenarts gaan, maar helaas. Deze morgen er naar ging kijken lag het dood. Het konijn bleef er voor zorgen alsof het nog leefde en pruttelde tegen toen ik het weg wou nemen.

https://flic.kr/p/Gn13Nk

Onlangs is nog iemand overleden die een tijdlang een grote rol speelde op deze blog. Later meer hierover. Deze persoon aan een dode cavia linken zou heel oneerbiedig kunnen overkomen bij de nabestaanden.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

17 Responses to R.I.P. onze cavia.

  1. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Ocharme het beestje.

    Geliked door 1 persoon

  2. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Cavia’s worden helaas doorgaans niet zo oud, sterkte!

    Geliked door 1 persoon

  3. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Het is altijd erg een geliefd huisdier te verliezen… sterkte hoor! Hopelijk kan Eva het verwerken…

    Geliked door 1 persoon

  4. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Cavia’s zijn tamelijk kwetsbare diertjes, maar evengoed toch vervelend als zo’n beestje dood gaat, vooral voor kinderen. Gelukkig is het konijn er nog dus toch nog een dier om voor te zorgen.

    Geliked door 1 persoon

  5. majaer's avatar majaer schreef:

    Sterkte hoor

    Geliked door 1 persoon

  6. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ik zou alle doden bij elkaar doen, zo is het leven nu eenmaal en we blijven niet condoleren natuurlijk. Of wel. Bij deze dan.

    Geliked door 1 persoon

  7. Ahhhhh, wat sneu. Ik hoop dat Eva er geen nadelige gevolgen er van heeft. En natuurlijk ook nog gecondoleerd voor de persoon.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  8. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ook een Cavia heeft een beperkte houdbaarheidsdatum, dieren hebben ook tijd nodig om te accepteren dat de hok genoot is overleden.
    Vooral als je jong bent is het verlies van een huisdier verdrietig. Hans

    Geliked door 1 persoon

  9. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    dit is nooit leuk om mee te maken , zeker niet voor kinderen
    hopelijk is er niemand echt aan gehecht geweest

    Geliked door 1 persoon

  10. willyfotoalbum's avatar willyfotoalbum schreef:

    sneu voor Eva en het konijn..

    doodjammer voor de cavia

    Like

  11. Aah gecondoleerd, nooit leuk als een dier doodgaat!!

    Geliked door 1 persoon

  12. bertjens's avatar bertjens schreef:

    Ach, jammer voor Eva e natuurlijk zielig voor het beestje. Dat is nu in de caviahemel en lijdt niet meer

    Geliked door 1 persoon

  13. Hugo's avatar Billy schreef:

    tja, zelfs die beestjes leven niet eeuwig…

    Geliked door 1 persoon

  14. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Sterkte hoor…!

    Geliked door 1 persoon

  15. Jaixy's avatar Jaixy schreef:

    Gecondoleerd.
    Sneu voor Eva en voor het konijn.

    En sterkte met jullie andere grote verlies

    Geliked door 1 persoon

  16. anjasouren's avatar anjasouren schreef:

    Ahh , zielig , sterkte!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.