Samen vliegtuigjes spotten.

Toen we samen met de zoon van Grote Muis boodschappen deden in de Lidl van Wevelgem bleef ik samen met Eva in de auto wachten. Constant zagen we vliegtuigjes boven ons. Geen verrassing met het vliegveld in de buurt. Ik ging even piepen. Kleine Muis wou dit ook wel even zien.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagd met , , . Maak de permalink favoriet.

19 Responses to Samen vliegtuigjes spotten.

  1. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Heerlijk hé vliegtuigen spotten? Zeker voor zo’n kind is dat een hele belevenis!

    Like

  2. het is altijd mooi om iets te bekijken wat anders is, ik zie me daar ook al staan met de zon in m’n gezicht

    Geliked door 1 persoon

  3. petileapet's avatar Ileana schreef:


    Noapte bună, prieteni dragi,
    Să visați doar ingerași,
    Ce se plimbă pe un nor
    Să vă spuna somn ușor!
    Să vă sufle peste gene
    Împreună cu Moș Ene
    Să vă legene ușor,
    Noapte bună tuturor!

    Geliked door 1 persoon

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Altijd leuk om met kinderen naar een vliegveld te gaan, blijft spectaculair om te zien. Hans

    Geliked door 1 persoon

  5. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Heerlijk…vliegtuigen spotten terwijl de zon op je gezicht schijnt. Beter dan in de Lidl rond lopen.
    Lieve groet

    Geliked door 1 persoon

  6. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Vanaf mijn prilste jeugd ben ik een regelmatige spotter. Nam er vriendinnen, mijn latere vrouw, zoonlief en zo meer mee naar toe. Wie het kon verdragen mocht blijven, zo niet……:)

    Geliked door 1 persoon

  7. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Best nog druk op zijn klein vliegveldje, en je ziet er natuurlijk veel meer dan op het grote Schiphol waar alles tegenwoordig véél verder weg gebeurt.

    Geliked door 1 persoon

  8. hanry's avatar hanry schreef:

    Tof om te zien 👍

    Geliked door 1 persoon

  9. Zo leuk om naar te kijken..

    Geliked door 1 persoon

  10. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Die libelle was moeilijk te vangen met je camera maar het is gelukt haha

    Geliked door 1 persoon

  11. A v/d Aa's avatar A v/d Aa schreef:

    Ik wist wel dat je ze zag vliegen …..

    Geliked door 1 persoon

  12. Hugo's avatar Billy schreef:

    het blijft fascinerend om zien hoe die dingen de lucht ingaan én blijven… 😉

    Geliked door 1 persoon

  13. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Leuk vliegtuigen kijken, camerawerk is ook briljant, als ze ooit een deel 2 van The Blair Witch gaan verfilmen……

    Geliked door 1 persoon

  14. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Als het mooi weer is.. niet te koud.. Leuk om te doen hoor.

    Love As Always
    Di mario

    Geliked door 1 persoon

  15. Sjoerd's avatar sjoerd schreef:

    Tsja, het zou toch een kleine moeite zijn om er een klein platform te maken voor de spotters…

    Geliked door 1 persoon

  16. Rob Alberts's avatar Rob Alberts schreef:

    Gezellig …..

    Vrolijke groet,

    Geliked door 1 persoon

  17. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    nu wie weet lukt het nog eens 🙂

    Geliked door 1 persoon

  18. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    altijd leuk om te zien , al zag ik in 34 jaar Schiphol genoeg 🙂
    wou je nu echt een gat knippen in dat hek 🙂
    fijne zonnige zondag gewenst

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.