Red de fietspunten !

Vandaag was er een manifestatie aan het stationsplein voor het behoud van de fietspunten. Door bezuinigingen van de NMBS dreigen een hoop fietspunten te verdwijnen of een beperkte dienstverlening te verstrekken.

https://flic.kr/p/EYwB9i

Hierdoor dreigen ook heel wat banen verloren te gaan. Bedenk dat de meeste medewerkers uit de sociale sector komen – sociaal zwakkeren – en je begrijpt dat dit voor velen onder hen een ramp is.

https://flic.kr/p/EakikZ

Daarom werd besloten om tot actie over te gaan. Deze morgen verzamelden heel wat prominenten uit Roeselare en omgeving zich om hun stem te laten horen.

https://flic.kr/p/EakehD

Deze dit dit lezen mogen nog steeds de petitie tekenen.
http://petitie.be/petitie/red-de-fietspunten
Bedankt voor uw steun alvast.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in actueel, roeselare, Uncategorized en getagd met , , , . Maak de permalink favoriet.

25 Responses to Red de fietspunten !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Je zou denken dat fietsen en treinreizigers bijna een op een met elkaar verbonden zijn en blijven. Dan is dit een raar besluit…maar ja, zo gaat dat tegenwoordig….

    Geliked door 1 persoon

  2. hanry's avatar hanry schreef:

    Het moet behouden blijven!

    Geliked door 1 persoon

  3. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Ja, ik hoorde dit besluit van de spoorwegen gisteren ook en mijn mond viel er van open. Nu men juist het openbaar vervoer wil promoten én het gebruik van de fiets in de stad gaat men dit prachtig initiatief gewoon opdoeken? Je houdt het niet voor mogelijk! Hopelijk komen ze op dit besluit terug…

    Geliked door 1 persoon

  4. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    De Belgische spoorwegen Nmbs moeten fors bezuinigen, als die voor de kosten van de fietspuntenopdraaien vrees ik het ergste!

    Geliked door 1 persoon

  5. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio” Hans

    Geliked door 1 persoon

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Wat een ónzin, dat mensen op de fiets stappen moet toch juist aangemoedigd worden en dáár helpen die fietspunten enorm bij. Ik hoop dat de actie gaat helpen.

    Like

  7. majaer's avatar majaer schreef:

    Ik heb getekend groetjes

    Geliked door 1 persoon

  8. petitie juist getekend….

    Geliked door 1 persoon

  9. ik heb het gisteren op het nieuws gezien, en ik moest direct aan je denken

    Geliked door 1 persoon

  10. terrebel's avatar terrebel schreef:

    Ik heb nooit begrepen en zal nooit begrijpen waarom dit soort projecten moeten verdwijnen. Schandalig!

    Geliked door 1 persoon

  11. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ik heb diverse bekende namen gezien die ook ondertekend hebben. Ik hoop dat het helpt.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  12. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Het is ook vreemd. Jarenlang hebben mensen zich druk gemaakt om dat hele knooppuntennetwerk op poten te zetten en nu werkt het en heeft men er het geld niet voor over om het in stand te houden. Zo jammer!

    Geliked door 1 persoon

  13. A v/d Aa's avatar A v/d Aa schreef:

    Getekend, en hier in NL dezelfde problemen…. maar wel een hoop geld voor alle onzin voor die hoge heren.

    Geliked door 1 persoon

  14. Hugo's avatar Billy schreef:

    ik heb met veel plezier de petitie ondertekend, Suske!

    Geliked door 1 persoon

  15. Sjoerd's avatar sjoerd schreef:

    Ik heb hem netjes ondertekend…

    Geliked door 1 persoon

  16. bentenge's avatar bentenge schreef:

    Tja, ik kan daar niets zinnigs over vertellen. Wel dit : we zijn als land toch al drie keer failliet, vier keer zal geen verschil maken zeker ?

    Geliked door 1 persoon

  17. Bertie's avatar Bertie schreef:

    België – Nederland gaan gelijk op, wie gaat als eerste over de eindstreep? Bijzonder spannend maar o, o, o, wat een strijd, ze doen beiden zo ongelooflijk hard hun best dames em heren……

    Verslag van de bezuinigingsraces. ☻

    Geliked door 1 persoon

  18. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Zag het al op fb…en jou baan veilig of ook op de schop?

    Geliked door 1 persoon

  19. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Triest, alles wat met zorg opgebouwd is, moet weer weg….. en waarom…??
    Mensen moeten toch ook ergens hun fiets kunnen stallen..!

    Geliked door 1 persoon

  20. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    ik heb getekend en hopelijk blijven de fietspunten

    fietsers groet

    Like

  21. Rob Alberts's avatar Rob Alberts schreef:

    Getekend!
    Fietsende groet,

    Like

  22. willyfotoalbum's avatar willyfotoalbum schreef:

    dat is meteen gebeurd Suske

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  23. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Vreemde zaak, dit is toch een sociaal verantwoorde zaak, mensen die afhankelijk zijn van het OV zijn met een fietspunt gebaat.
    Snap soms de overheden niet. Hans

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.