PECH !

https://flic.kr/p/DZxViX

Rond 17 u belde Ernest den Evangelist me op met de vraag of ik zin had om met hem mee te rijden naar een asiel. Onlangs had hij met de verantwoordelijke getelefoneerd en het was goed dat hij vanavond spullen zou afleveren.

Toen wij arriveerden moest hij zich aanmelden. Enkele minuten later was hij terug. Er was een probleem. Op het bureau wist men niet van zijn komst en dus mocht hij niets achterlaten. Daarvoor was er toestemming nodig van de persoon met wie Ernest vroeger deze week getelefoneerd had. Deze persoon had de afspraak dus niet doorgegeven. Er restte ons niets anders dan met een volle wagen terug naar huis te rijden.

Ernest was hier niet mee opgezet en of hij nog terug zal rijden met die spullen weet hij niet zo goed. Waarschijnlijk niet. Het is niet bepaald naast de deur. Hoe dan ook zal hij morgen naar de persoon die de afspraak niet doorgegeven heeft telefoneren.

Word vervolgd ?

😦

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

13 Responses to PECH !

  1. hanry's avatar hanry schreef:

    Dat is frustrerend zo iets.

    Like

  2. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Dit is Kafka op zijn smalst!

    Like

  3. tagrijn's avatar tagrijn schreef:

    Je zou bijna denken dat ze dan toch niet zo erg om de spullen zitten te springen. Vreemde reactie van die lui. Er zijn meer AZC’s die het vast wel willen hebben.

    Geliked door 1 persoon

  4. willyfotoalbum's avatar willyfotoalbum schreef:

    het al je maar overkomen…

    Like

  5. Rob Alberts's avatar Rob Alberts schreef:

    Wat een pech …..

    Like

  6. Jaixy's avatar Jaixy schreef:

    Zonde…. Jammer…. En stiekem toch ook even balen.

    Geliked door 1 persoon

  7. dat is wel stom als je daar dan staat

    Geliked door 1 persoon

  8. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Dat is zeker pech, jammer dat de boodschap niet goed door gegeven is en je voor niets gereden bent.

    Geliked door 1 persoon

  9. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Dat is balen zeg.. hopelijk kan er toch nog iets geregeld worden.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  10. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    asiel
    spullen afleveren
    dan denk ik aan dieren asiel , toch
    en wat lever je daar af
    dieren lijkt mij auto vol dieren ?
    ben benieuwd naar het vervolg

    Geliked door 1 persoon

  11. bentenge's avatar bentenge schreef:

    Communicatie, ik schreef het al eens op een ander logje dit weekend bij iemand anders… niet evident !

    Geliked door 1 persoon

  12. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Dat is wel sneu als je daar dan aankomt met een afgeladen auto. Hans

    Geliked door 1 persoon

  13. Sjoerd's avatar sjoerd schreef:

    Dan gaat de zin al snel over…

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.