De soap met een blogger in de hoofdrol
Vandaag zijn Grote Muis en Kleine Muis definitief verhuisd naar hun nieuwe woning. Nog vlug even een blik werpen op het oude huis en dit zal je hier niet meer zien op deze en andere blogs.
Misschien een korte log voor mijn doen, maar het is hier druk. De verhalen zijn voor later.
Groetjes.
🙂

Tijd voor iets nieuws… veel geluk voor hen in het nieuwe huizeke!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik wens ze heel veel geluk in hun nieuwe “muizennestje” !
LikeGeliked door 1 persoon
wordt vast een hele verbetering!
LikeGeliked door 1 persoon
Ze zijn gewend in hun nieuwe huis voor ze het weten. Heel veel woonplezier! En jij sterkte met de arbeid. Het echte leven is belangrijker dan het leven in Blogland (-:
Lieve groet.
LikeGeliked door 1 persoon
Heb je nog meerdere blogs dan? :O
ja, als het druk is heb je minder tijd voor andere dingen. Zoals bloggen bijvoorbeeld.
LikeLike
ik wens ze veel geluk in hun nieuwe woning
LikeLike
Succes met het nieuwe huis, ik hoop dat ze er heel gelukkig in zullen worden!
OT: gaat het al wat beter met jou?
LikeLike
Veel geluk in jullie nieuwe huis!
LikeGeliked door 1 persoon
veel succes in het nieuwe huis! 😀
LikeGeliked door 1 persoon
Fijn dat ze verhuisd zijn… Ze hadden echt een mooie nieuwe woning toegewezen gekregen herinner ik mij
LikeGeliked door 1 persoon
Achterom kijken is niet goed…
LikeGeliked door 1 persoon
Willeke Alberti heeft voor zo iets een mooi nummer…..
LikeGeliked door 1 persoon
Veel woonplezier..
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
zo gaat het met afscheid nemen, maar als je er op vooruitgaat is het niet erg. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Voor grote en kleine muis veel fijn woon plezier op het nieuwe stekje…!!
LikeGeliked door 1 persoon