Alles rustig nu.

De afgelopen dagen zijn hier rustig verlopen. Voor de buis met een natje en een droogje. Onze zoon vierde oudejaarsavond voor het computerscherm in zijn kamer, gewapend met een lading chips. Tijdens de namiddag voorafgaand aan oudejaars was ik even in Menen met enkele kenissen. Wat shoppen en dan een warme chocomelk gaan drinken in een gezellig café.

https://flic.kr/p/CzuPJ6

Kleine mama belde me op nieuwjaar om me haar nieuwjaarswensen over te maken. Samen met Sluipertje en Grote Baas had ze het eindejaar gezellig weten te houden. Jammer genoeg hadden ze ook een oudere dame uitgenodigd die thuis toch eenzaam en alleen was. Deze dame ging op een bepaald ogenblik door het lint naar aanleiding van een onnozele discussie met als gevolg dat Sluipertje haar zoon heeft moeten opbellen met het verzoek haar naar huis te brengen.

Exvan heeft deze week een bericht van de dienst belasting gekregen. Die lieten hem weten dat hij een behoorlijke som terug op zijn rekening zal krijgen. Altijd mooi. Toevallig stond met oudejaarsavond zijn ex aan de voordeur. Meteen heeft hij zijn nieuwe vriendin samen met haar baby, enkele peuters en foetus de laan uitgestuurd. Zo blij was hij zijn geliefde terug bij zich en de kindjes te hebben. Wat kan het leven toch mooi zijn !

Deze namiddag zijn we op de koffie geweest bij mijn moeder. Even napraten over het voorbije jaar en plannen voor dit nieuwe jaar. Onze wekelijkse traditionele rit naar de Aldi blijft hoe dan ook, anders is het geen traditie meer.

Groetjes.

🙂

 

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagd met , , , , , . Maak de permalink favoriet.

31 Responses to Alles rustig nu.

  1. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Nonkel juul je bent me der een mooie verhalen.

    Geliked door 1 persoon

  2. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Ik voel me hier een vreemde eend in de bijt

    Geliked door 1 persoon

  3. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Dank je wel voor het verwijderen

    Geliked door 1 persoon

  4. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Praat zo moeilijk met al dat pleisterwerk

    Geliked door 1 persoon

  5. A v/d Aa's avatar A v/d Aa schreef:

    Wat is rustig,…. Hoelang is die ex van plan te blijven ?

    Geliked door 1 persoon

  6. Jaixy's avatar Jaixy schreef:

    Heerlijk een rustige jaarwisseling

    Geliked door 1 persoon

  7. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    GELOOF EN LIEFDE OOK

    Geliked door 1 persoon

  8. Micheline's avatar Micheline schreef:

    Een rustige overgang en begin van het nieuwe jaar dus. Hopelijk is dit voor het ganse jaar zo 🙂

    Geliked door 1 persoon

  9. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Voor de verstoten vriendin dus een slechte start van het nieuwe jaar, maar voor de rest ogenschijnlijk een mooie nieuwe start!
    Dat hondje is een pláátje!

    Geliked door 1 persoon

  10. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    ook hier op het mooie vuurwerk na in de verte lekker rustig tijdens de ” overgang 😉
    bezweken aan de inwendige mens , klinkt ernstig , maar zal wel een beetje mee vallen
    maandag is het weer allemaal op orde en regel
    fijn weekend

    Geliked door 1 persoon

  11. hanry's avatar hanry schreef:

    Ik hoop dat 2016 goed mag verlopen voor jullie.

    Geliked door 1 persoon

  12. giselzitrone's avatar giselzitrone schreef:

    Alles Liebe fürs neue Jahr Grüße und Umatmung Gislinde

    Geliked door 1 persoon

  13. Wildcard's avatar Wildcard schreef:

    Beste wensen voor 2016

    Geliked door 1 persoon

  14. Hugo's avatar Billy schreef:

    hoera voor de hereniging, maar voor die nieuwe vriendin en kroost zal het een belabberd nieuwjaar geweest zijn…

    Geliked door 1 persoon

  15. John's avatar John schreef:

    Die vrouw zat dus kennelijk niet voor niets alleen thuis xD Maar ja, als je iets goed wilt doen voor iemand denk je daar niet aan dat iemand expres alleen zit. Vaak is het ook gewoon echt eenzaamheid.
    Mijn zoon vierde oudjaar thuis en in de stad. Zoals zijn vader vroeger ook deed.

    Geliked door 1 persoon

  16. tradities zijn leuk, maar ik doorbreek ze al eens graag 😉
    je hebt ondanks al je rust toch nog heel wat meegemaakt

    Geliked door 1 persoon

  17. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Hopelijk heeft 2016 zich ook goed ingezet voor jou na de toch wel fijne, zij het rustige overgang van oud naar nieuw Sukse! Je bent alvast goed begonnen met dit logje, en hopelijk ook zet deze trend zich het hele jaar door. Geniet van het leven jongen…

    Geliked door 1 persoon

  18. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Altijd fijn om te horen dat het nieuwe jaar zich goed heeft ingezet..!!

    Geliked door 1 persoon

  19. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Hallooo

    Like

  20. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Dan niet

    Like

  21. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Rustig geweest

    Like

  22. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Nieuwjaarsduik

    Like

  23. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Misschien een keer naar de Lidl, om de sleur / traditie te doorbreken?

    Geliked door 1 persoon

  24. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Het ene moment klinkt het rustig, maar dan ook wel weer hectisch. Ik hoop dat je een beetje mooi jaar zult hebben.

    Love As Always
    di Mario

    Geliked door 1 persoon

  25. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    blij dat alles goed en rustig is verlopen
    met een klein missertje van de dame op leeftijd
    misschien net dat ene glaasje te veel
    morgen is dat alles weer geschiedenis

    Like

  26. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Een kalme jaarwisseling dus, zoals bij veel gezinnen, prima.
    Jammer dat de eenzame dam door het lint ging, volgende keer een pilletje door de wijn en dan zal het beter gaan. 😉

    Like

  27. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Tuurlijk kunnen dingen mislopen, maar dat is niet erg, het gaat er om hoe er mee omgegaan wordt.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.