Dit jaar was er weer de tuin der lusten.
De blauwe kever was één van de attracties.
Verder waren er veel optredens en workshops.
Kortom er was weer voor groot en klein.
Ook Lena en haar vrienden waren van de partij.
Ze leerden de mensen hoe je de rolletjes van het toiletpapier om kunt toveren tot mooie bloemen.
De rest van haar gezelschap hield zich strategisch op de achtergrond.
De avond voordien waren enkele dames uit deze kring met elkaar op de vuist gegaan.
Gelukkig bleef alles nu rustig.
En net als vorig jaar heb ik een filmpje gemaakt van dit gebeuren.
Groetjes.
🙂




Die truc met het toiletpapier zou ik best willen zien. Ik hoop wel dat de ruzie nog uitgepraat wordt.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat zal ik in een logje tonen hoe je dat doet. En over die ruzie zou ik me geen zorgen meer maken. 🙂
LikeLike
o jee, in zo’n vreedzame omgeving ruzie???
LikeGeliked door 1 persoon
Is Suzy de dame in het busje ? Tuin der lusten… I get it 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Een feestelijke dag , een en al gezelligheid!
LikeLike
Mooi en gezellig, ook het filmpje. Het was een lustige dag 😉
LikeLike
Zo kom je de dag wel door. Het ziet er allemaal erg gezellig uit, en dat zal het dan ook wel geweest zijn 🙂 Het was beter weer dan vandaag 😆
LikeGeliked door 1 persoon
Dus als je veel toiletpapier er door heen werkt, heb je nadien een bloementuin 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Oei, zijn het dezelfde dames van op je foto die op de vuist zijn gegaan? Hopelijk legden ze hun geschil snel bij…
Maar wat een schitterend gebeuren was het aan je mooie foto’s en dito filmpje te zien Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
Gezellig gebeuren voor jong en oud…!!
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een kleurig en gezellig gebeuren!
LikeGeliked door 1 persoon
gezellige bedoeing daar, suske!
hihi .. de ijsman .. 😀
LikeGeliked door 1 persoon
Nou, dat was erg leuk, sfeervol en supergezellig, en mooi weer ook nog!
LikeGeliked door 1 persoon
Ziet er weer erg gezellig uit!
LikeGeliked door 1 persoon
mooi dat er zoiets is voor jong en oud , brengt toch een band met de stad of dorp
maar de vechtpartij is nog niet uitgepraat 😦
LikeGeliked door 1 persoon
Filmpje van de catfight komt nog?
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon