Nonkel Juul blinkt zijnen tweeloop op !

Geniet van het weekend en neemt u alvast dit verhaal ter hand mocht het regenen. Groetjes.

Suskeblogt's avatarDe avonturen van nonkel Juul en Bieke

Het vertrek van nonkel Juul is nakende. Tante Martha heeft al zijn flanellen ondergoed gesteven vooraleer het in de valies te stoppen. Je weet maar nooit met die koude nachten aan de evenaar. Meneer den missionaris heeft haar verteld dat hij dan dicht tegen een negerin of twee moest kruipen om het toch een beetje warm te hebben. Dat wilt ze haar halve trouwboek besparen. Nu moeten de meiden nog eens goed geschrobd worden. Stel je voor, ze hebben het in hun kop gehaald om nog vlug eens circusacrobaat te spelen op het dak van het huis. Mieke is in de schoorsteen van de buren gevallen. Gelukkig was er alleen maar rookschade. Bieke daarentegen is in de mesthoop van dezelfde buren terecht gekomen. Ze was niet gewond maar de zeug die de buren normaal gezien in het najaar zouden slachten is van het verschieten doodgevallen. Dat roet konden ze nog…

View original post 505 woorden meer

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

9 Responses to Nonkel Juul blinkt zijnen tweeloop op !

  1. realjager's avatar realjager schreef:

    Kijk maar uit met die dubbel loops, die gaan zo maar af! Fijn weekend! 🙂

    Geliked door 1 persoon

  2. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    OT: vanavond Penoza op België 1, maar misschien heb je het al gezien… 🙂

    Geliked door 1 persoon

  3. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Nu het regent niet 😉
    Fijn weekend

    Geliked door 1 persoon

  4. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    We gaan weer richting herfst, maar vandaag is het nog prima te doen!

    Geliked door 1 persoon

  5. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Nonkel Juul op zaterdag Suske? Goh, waar zijn de woensdagen van weleer hé *wink, big smile*
    Fijn weekend jongen, goed de batterijtjes opladen hoor!

    Geliked door 1 persoon

  6. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Gelukkig is het nu droog en wie weet komt er straks nog wel een zonnetje.
    Fijn weekend.

    Geliked door 1 persoon

  7. Rob Alberts's avatar Rob Alberts schreef:

    Ik wens jou ook een mooi weekend!

    Zonnige groet,

    Geliked door 1 persoon

  8. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    geniet het zonnige weekend

    Like

  9. Jaixy's avatar Jaixy schreef:

    Ook een heel fijn weekend!!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.