Toen ik deze namiddag thuis kwam zette ik me aan tafel om iets te eten.
Als je reeds van 7 uur in de morgen bezig bent kan je wel iets nuttigen ook al had je een paar boterhammen als tussendoortje.
Terwijl ik dus aan het eten ben gaat mijn GSM.
Het is een mij onbekend nummer.
De dame die me opbelt blijkt mijn vroegere chef te zijn.
Ook al ben ik al meer dan twee jaar weg uit haar dienst, toch heeft ze me nodig om haar geheugen op te frissen. Tot mijn eigen verwondering kan ik haar uit de nood helpen.
Knap van mij, niet ? 🙂
Verder ga ik hier niet over uitweiden.
eigen lof stinkt nu eenmaal.
Over knap gesproken :
Gisteren las ik op iemands blog iets over marcellekes,
de benaming voor een onderhemdje zonder mouwen
vooral bekend door Onslow van “de schone schijn.”
“keeping up appearances” voor de kijkers van de BBC onder jullie.
Hier zie je me in mijn marcelleke,
zonder mijn hoofd op de foto,
anders zou de aandacht niet op dat mercelleke vallen.
En die dubbele kin is er omdat ik naar beneden kijk, natuurlijk.
Knap he ?
Groetjes en tot de volgende keer.
🙂


Onslow had net wat kilootjes meer dacht ik…. 😀
LikeGeliked door 1 persoon
ik ook hoor, vergis je niet ! 🙂
LikeLike
Vergane glorie van de adonis ooit lang geleden….
LikeGeliked door 1 persoon
in een vorig leven bedoel je ? 🙂
LikeLike
Aan het geheugen van je voormalige cheffin mankeert nochtans als ze na twee jaar jouw telefoonnummer nog weet 😉
Nóóit geweten dat zo’n hemd een naam heeft.
LikeGeliked door 1 persoon
met je geheugen is er niets mis..
en met zo’n marcelleke lijk je wel een filmster
je moet dus wel een “knappe gast” zijn
LikeLike
Dat soort hemden draag ik in de winter onder mijn T-shirts. Zomers draag ik sport singlets en zo.
LikeLike
mijn onsloweke van de blog :o)
echt mooi
ik vond dat vroeger het coolste personage van die serie
en dan die opa pas die altijd wegliep
LikeLike
Ik word wakker en heb pijn in mijne kop. Ik neem een aspirine en daarna sta ik op.
Ik loop half –naakt rond tot we eten gaan. Ze zagen er over maar ik voel me goe:
me mijn marceleke aan.
Ik zet vuilbak buiten,masseer mijn kuiten. Herstel mijne velo, poets den auto. Speel een matchke snooker, ben café bezoeker. Ik zou zelfs naar ne trouw willen gaan, me alleen een marselleke aan.
Ik zet de kiekens buiten zelfs als het sneeuwt. Ik ga de post halen al is de facteur nog nie geweest.
Ik geef de planten water die overal in de wijk staan. En da doe ik allemaal:
Me mijn marcelleke aan.
Ik zet vuilbak buiten,masseer mijn kuiten. Herstel mijne velo, poets den auto. Speel een matchke snooker, ben café bezoeker. Ik zou zelfs naar ne trouw willen gaan, me alleen een marselleke aan.
Ik leg de dakpannen van heel de stad te goei. Van dat grote bedrijf bereken ik de omzet groei.
Ik doe veel arbeid en als ik iets doe dan doe ik het goe. Maar het ergste is dak mijn kleren nooit aan doe.
Ik zet vuilbak buiten,masseer mijn kuiten. Herstel mijne velo, poets den auto. Speel een matchke snooker, ben café bezoeker. Ik zou zelfs naar ne trouw willen gaan, me alleen een marselleke aan.
© Robbeke
*wink, big smile*
LikeLike
Met zo’n marcelletje aan ben je net Onslow. Als je nog een filmcarriere zoekt?
LikeGeliked door 1 persoon
nu ik dat marcelleke zie ..
begrijp ik meteen waarom je ex-chef jouw sexy vindt!
of .. euhhh .. 😀
LikeGeliked door 1 persoon
Maar schrikken als je erop klikt 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Heel knap, maar je wist toch al wel dat we zo over je dachten.
Love As Alwyas
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Is wel prettig als je iemand kunt helpen met een oplossing of informatie.
Een mercelleke draag ik niet, meestal een T shirt. Hans
ot, denk dat je de Afwasshow via FB hebt gevonden
LikeGeliked door 1 persoon
Denk dat het nu wel gaat lukken om met de juiste naam te reageren
LikeGeliked door 1 persoon
Ook chefs onthouden niet alles… Van die hemdjes heb ik ook nog, en nog wel in het wit. Ik draag ze alleen in de winter.
LikeGeliked door 1 persoon
Het staat je net zo beeldschoon als Onslow 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Heb verkeerde naam gebruikt zie ik id bij jou nog eens gebeurd dacht ik wilde hier ooit een blog beginnen met die naam maar heb het dan toch niet gedaan alleen krijg ik die naam niet weg bij word press en als ik verstrooid ben kn het voor vergissing zorgen
LikeGeliked door 1 persoon
Oeps zeg wat moet ik nu zeggen heb juist bij Alice gereageerd dat ik het niet zo heb op mannen met marcellekes zie het liever met een kort mouwtje
LikeGeliked door 1 persoon
Geen probleem, trek ik even voor je uit.
🙂
LikeLike
Ja, nu wil ik óók een Onslow-shirt!
LikeGeliked door 1 persoon
Hahaha heeeeeeel knap
LikeGeliked door 1 persoon
haha straf dat je het gedaan hebt en nog een gekleurd marcelleke ook!
LikeGeliked door 1 persoon
Zo zien we nog eens een stukje ontblote Suske 😀
LikeLike
Ik wil wel wat meer ontbloten hoor, mar ik wil mijn mannelijke lezers niet wegjagen. 🙂
LikeLike
ja pracht serie
al was die in de serie altijd smerig wit
die dame kent jou natuurlijk vanwege dat blauwe hemdje 🙂
LikeGeliked door 1 persoon