Rolschaatsen met Britje.

Vandaag nog maar eens een video-blog of kort geschreven en gezegd Vlog.
Samen met de kleine van Leen richting begraafplaats van Moorsele.
Vlakbij hebben ze beton gegoten waarop je lekker kan rolschaatsen.
Dat de film plots eindigt komt omdat het geheugen van mijn toestel vol was.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagd met . Maak de permalink favoriet.

25 Responses to Rolschaatsen met Britje.

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Rolschaatsen en de meninggever; een verkeerde combinatie. Nooit leren werken met die dingen. Ging niet. Ik bekijk het nu met belangstelling, maar moet er niet aan denken zelf op die rolletjes te moeten voortbewegen…..

    Geliked door 1 persoon

  2. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Een klein maar fijn stukje beton. Ik gun de kinderen een heuse rolschaatsbaan zoals die vroeger in Rotterdam had.
    Fijne zondag!

    Geliked door 1 persoon

  3. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Deze vlog mag er zijn Suske ook al kon je die capriolen van de mooie meid niet tot het einde filmen. Ga jij nu ook in volle vaart het weekend in? Doén hoor en er volop van genieten!

    Geliked door 1 persoon

  4. hihi .. hare uitleg is kostelijk, suske! 😀

    dat lieve snoetje erbij maakt het helemaal super!!

    fijn weekend,

    Geliked door 1 persoon

  5. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Een prachtig mooi filmpje, ook goed gefilmd!

    Geliked door 1 persoon

  6. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Shirel staat er ook graag op.. ik vind het drama als ze met die dingen door de stad heen wil. Maar ja.. ik heb niets te zeggen.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  7. Bertie's avatar Bertie schreef:

    En nu een videootje van jijzelf op skeelers… 😉

    Geliked door 1 persoon

  8. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ze kan goed rolschaatsen, zo ver ben ik nog nooit gekomen.
    Jullie kunnen het goed vinden, ze kwebbelt gezellig. Hans

    Ot. heb een song voor je gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”.

    Geliked door 1 persoon

  9. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Dit noemen ze hier skeeleren en doen ze bij voorkeur op het asfalt fietspad verderop, de gewone bestrating rammelt nogal. Leuk dat Brit er veel plezier in heeft, ik vond rolschaatsen vroeger ook erg leuk. Omdat de beweging hetzelfde is als met gewoon schaatsen helpt het ook bij het schaatsen in de winterperiode. De plaatselijke schaatsverenigingen hier houden gedurende de zomermaanden regelmatig skeelertochten en zelfs skeelerwedstrijden. Die gaan dan niet over een stukje beton, maar over de openbare weg en zijn soms enkele tientallen kilometers lang.

    Geliked door 1 persoon

  10. willy's avatar willy schreef:

    laat Britje maar haar ding doen…

    een vol kaartje overkomt iedereen wel eens.

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  11. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Ze blijft in ieder geval al aardig overeind, maar om écht de benen uit te kunnen slaan heeft ze toch iets méér beton nodig;-)

    Geliked door 1 persoon

  12. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Een mooi plekje om het goed te leren op die rollende schoenen…. 🙂
    Vloggen is hot….!!

    Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden. De vlog is een variant op het blog (afkorting voor weblog), waarbij de inhoud voornamelijk tekst is.

    Het “vloggen” is in opmars geraakt sinds het door de toenemende snelheid van computers en internet mogelijk is om videobestanden te verspreiden via internet.

    Like

  13. Alice B.'s avatar Alice B. schreef:

    Het overkomt dus wel iedereen eens dat zijn of haar geheugenkaartje vol is :-). Een vlog, wat een knap woord, zelf uitgevonden of is dat iets nieuws?

    Geliked door 1 persoon

  14. Marianne's avatar Marianne schreef:

    Leuk dat Britje nog echt kind kan zijn en genieten van wat ze leert, heel leuk om te zien 🙂

    Geliked door 1 persoon

  15. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Ha dat zijn toch geen rolschaatsen maar skeelers…hoe dan ook een gezellig filmpje

    Geliked door 1 persoon

  16. Sjoerd's avatar sjoerd schreef:

    Ik zie het al, een kwestie van vallen en opstaan…

    Geliked door 1 persoon

  17. Leuke filmpje om te zien. Zo manier kun je gaan leren. Het is ook heel gezond om te doen. Op de weg ziet niet zo goed uit. Deze beton kun je leren. Heeft ze geen bescherming voor zijn knietjes? Als je valt. Brrr….

    Like

  18. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    beter het geheugen vol van dat kaartje dan dat van je zelf 🙂
    een goede zaak om te leren schaatsen , je zal het nooit verleren zo men zegt , maar wat zal ik een spierpijn krijgen
    jammer dat het betonweggetje zo kort is en de asfalt weg er naast druk vermoed ik
    maar met vallen en opstaan zal Brit het leren

    Geliked door 1 persoon

  19. Morgaine's avatar Morgaine schreef:

    Leuk om te zien, zelf ooit geleerd op hele oude rolschaatsen uit de sixties volgens mij, om daarna de rollerskate tijdperk aan te laten breken, tot ik viel en precies met mijn knie in glas kwam, ik heb er nog altijd een litteken zitten, toen ben ik ermee gestopt.

    X

    Geliked door 1 persoon

  20. Rob Alberts's avatar Rob Alberts schreef:

    Schaatsen, rolschaatsen of skeeleren het is mij nog nooit gelukt.
    Meer vallen dan opstaan.

    Liggende groet,

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.