Druk bezig !

Even een bank helpen uitladen en nadien bijpraten op diezelfde bank.
Moet kunnen !

Groetjes !

11377198_10200478017470865_3384521498249440696_n

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagd met . Maak de permalink favoriet.

21 Responses to Druk bezig !

  1. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Vooral het napraten lijkt me afzien!

    Geliked door 1 persoon

  2. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Vind ik ook! Santé 🙂

    Like

  3. Chantal's avatar Chantal schreef:

    Hier kennen we ook Burendag maa rik doe er weinig aan beken ik

    Like

  4. Sabine's avatar Sabine schreef:

    Haha! Nouja daar is de bank toch juist voor bedoeld?

    Like

  5. Remi's avatar Remi schreef:

    Lekker relaxen na gedane arbeid hoort erbij 😉

    Like

  6. Hugo's avatar Billy schreef:

    na (zwaar) werk tijd voor ontspanning.
    Zo hoort het!

    Like

  7. willy's avatar willy schreef:

    je zit daar niet slecht…

    Like

  8. terrebel's avatar terrebel schreef:

    En het bleek ook te kunnen! Ligt-ie ook een beetje lekker? Goed weekend!

    Geliked door 1 persoon

  9. bentenge's avatar bentenge schreef:

    Dat moet niet kunnen, maar het mag wel.

    Geliked door 1 persoon

  10. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    En als hij dan ook nog lekker zit, komt het helemaal goed…!!

    Like

  11. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Dat is precies waar banken voor zijn zou ik zeggen;-)

    Like

  12. Kakel's avatar Kakel schreef:

    En je hebt er een versnapering in liquide vorm bij gekregen. Kortom: het weekend kan niet beter beginnen!
    Groetjes Kakel

    Geliked door 1 persoon

  13. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Bankhangen, is wel zo prettig na gedane arbeid. Hans

    Like

  14. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Zozo, heren van het goede leven 😉

    Like

  15. Chantal's avatar Chantal schreef:

    daar is die bank toch voor…

    Like

  16. Di Mario's avatar Di Mario schreef:

    Daar zijn banken voor. Bakje leut erbij.. en klaar.
    Als het bankhangen maar langer duurt dan het tillen.

    Love As always
    Di mario

    Like

  17. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    man wat zijn jullie druk bezig 😉
    en vast en zeker ook alweer bij gepraat

    Like

  18. Sjoerd's avatar sjoerd schreef:

    Dat is een behoorlijke bank… moet kunnen.

    Like

  19. A van de Aa's avatar A van de Aa schreef:

    Zo te zien ben je inderdaad druk bezig…………….

    Like

  20. John's avatar John schreef:

    Die bank ziet er erg comfortabel uit. Daar zou ik ook op gaan zitten bijpraten. Moet kunnen en is belangrijk. Zo onderhoud je je vriendschappen.

    Like

  21. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Dat is het afsluiten van de week 🙂

    Aum Shanthi

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.