Ik houd het hier een beetje rustig nu.
Voor velen een lang weekend vanaf deze woensdagavond.
Vrijdag ben ik toch op het werk aanwezig.
Verder genieten van de vrije tijd.
Groetjes en tot binnenkort.
🙂
Ik houd het hier een beetje rustig nu.
Voor velen een lang weekend vanaf deze woensdagavond.
Vrijdag ben ik toch op het werk aanwezig.
Verder genieten van de vrije tijd.
Groetjes en tot binnenkort.
🙂
Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Gelijk heb je het eventjes rustig aan te doen, het zal je goed bekomen want zo nu en dan languit gaan genieten zoals je meid op de mooie bovenstaande foto doet mag met je drukke leven beslist!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb ook gewoon vrijdag gewerkt. Dus zeker geen lang weekend helaas maar volgende weekend dan weer wel!
LikeGeliked door 1 persoon
Rustig is goed, zeer goed zelfs.
LikeLike
Voor op de Bank, Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio” Hans
LikeGeliked door 1 persoon
prettig weekend Suske !!
LikeGeliked door 1 persoon
Maak er maar een mooi en rustig weekend van….
LikeLike
Alvast een fijn weekend Suske 🙂 Geniet van de je aanstaande rust en succes morgen!
LikeLike
Je hebt gelijk om het even rustig aan te doen, veel te mooi weer om je druk te maken.
LikeGeliked door 1 persoon
deze namiddag was het koud en heeft het gegoten, maar ik houd het verder rustig hier. Na het weekend hoe dan ook terug.
LikeLike
Fijne Hemelvaartsdag in alle rust voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Thanks, rustig was het niet maar wel leuke dag.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is het belangrijkste, gezelligheid 😉
LikeLike
Ik heb 4 dagen helemaal niets.
LikeGeliked door 1 persoon
Vrijdag werken en na 15 u terug weekend.
LikeLike
je bent niet de enige, ik ga straks ook werken….
LikeLike
Lekker genieten Suske, veel plezier.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik zal mijn best doen Lut. Groetjes
LikeLike
heerlijk beeld bij dit rustig-zijn, suske! 😀
LikeLike
veel plezier. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Van hetzelfde Hans !
LikeLike
had ik niet met pensioen gegaan op de 30ste april had ik zoals altijd op een vliegveld morgen hemelvaart dag op het werk geweest 🙂
geniet de rust
LikeLike
Ik heb vakantie en vind dat ook prima de laatste dagen
LikeGeliked door 1 persoon
Fijne vakantie Sjoerd.
LikeLike
Geniet even van de dagje vrij. En dan vrijdag rustig aan doen. Ik zie je na het weekend wel weer.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Wel een lang maar ook erg druk weekend voor de boeg
LikeLike
Geniet van je weekend!
LikeLike
Zonnige groet,
LikeLike
ik kan vanaf morgenvroeg van een lang weekendje genieten. Niet veel gepland, maar dat kan snel veranderen… 😉
Fijn weekend, Suske!
LikeLike
Hier hebben we inderdaad een lang weekend, morgen en vrijdag staat er niks op de planning, maar het weekend staat vol. Helaas.
LikeLike