Mooi weer wordt voorspeld.
Zorg dat je veel buiten kunt en bruin kleurtje krijgt.
Beter dan onder een zonnebank of bruinen zonder zon enz.
Groetjes.
🙂
Mooi weer wordt voorspeld.
Zorg dat je veel buiten kunt en bruin kleurtje krijgt.
Beter dan onder een zonnebank of bruinen zonder zon enz.
Groetjes.
🙂
Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Een natuurlijk kleurtje moet van de natuur komen ….
Zonnige groet,
LikeLike
Mooie meid, dat kleurtje heeft ze van zichzelf…!
Ik kom zaterdagnacht bruin terug in Holland hoor… is helemaal gelukt hier!
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi kleurtje puur natuur, zo krijg ik het nooit… 🙂
LikeLike
mooier dan dat blondje…
hoe krijg je die dames voor je lens, vraag ik me af
LikeLike
Maar zo bruin als dit mooie meisje zal ik nooit worden ,(ex) blondines worden gewoon nooit erg bruin;-)
LikeLike
Haar kleurtje komt noch van de zonnebank nog van zonneschijn maar puur van moeder natuur. Om jaloers op te zijn!
LikeLike
Gratis Vitamine D!
LikeLike
Wat een leuke madam! Zo bruin als zij word ik nooit 🙂
LikeLike
Zou bijna jaloers worden op zo een kleurtje 😉
LikeLike
Nou dat is een mooi kleurtje…..
Love As Always
di Mario
LikeLike
Is dat nu weer een soort sneeuwwitje? Alhoewel neen dat klopt niet. Een jasmine uit Aladin? Mooi meisje, idd mooier dan die van gisteren Thomas Pannenkoek
LikeLike
Wünsche dir einen schönen Montag und eine sonnige Woche für dich Gruß Gislinde
LikeLike
ik vind dit toch wel een mooier modelleke dan dat van je vorige logje. Of het aan dat bruine kleurtje ligt…?
LikeLike
Dat kleurtje krijgen lukte gisteren goed, nu weer op kantoor…..
LikeLike
Zo bruin als zij zal ik nooit worden 😉 Maar ik opteer voor een kleurtje passend bij mij
LikeLike
Ik houd wel van een kleurtje. Leuke foto dus 🙂
Ja, het wordt heel de week mooi weer. Woensdag rokjesdag 2.0 dus houd je camera maar klaar 😀
LikeLike
mogge Suske
dat is een mooie meid die je voor de lens kreeg
of dat mooie bruine kleurtje in dit geval van het zonnetje kwam , betwijfel ik 🙂
maar je hebt gelijk , geniet de zon
LikeLike
hahaha ik doe altijd het wedstrijdje wie het langste wit blijft in de zomer, ik win meestal 😛
LikeLike
Je hebt hier een paar mooie dames op de foto gezet ouwe snoeper hihi. Ik ben wel benieuwd ter welke gelegenheid je die fotografeerde, maar daar krijgen we waarschijnlijk wel een verslag van op één van je volgende logjes hé? Fijne nieuwe week Suske!
LikeLike
Heb ik gedaan… zo zalig in het zonnetje zitten! 🙂
LikeLike
Die is knapper dan het model van gisteren. Voor welke gelegenheid was dat?
LikeLike
Een signeersessie voor de hoofdrolspelers uit een reeks van studio 100 als ik het goed heb. Ik was chauffeur, maar meer hierover binnenkort.
LikeLike