
Het is vandaag een grijze dag hier.
Eerst motregen, dan bewolkt en koud.
De terrassen aan het station trekken zo geen volk.
Vandaag is men alvast betonnen met de opbouw van een podium.
Wie of wat daar gaat optreden is nog een vraagteken.
Wie weet krijgt het weekend zo nog een kleurtje.
Groetjes.
🙂
Vind-ik-leuk Aan het laden...
About Suskeblogt
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in
dagboek,
roeselare en getagd met
podium,
roeselare,
station. Maak de
permalink favoriet.
Een log zonder titel Franky? Was de dag zou grauw en grijs dat je een titel vergat?
Een podium betekend activiteit in de toekomst. Leuk!
(betonnen bedoel je vast begonnen mee)
LikeLike
Ik denk dat we allemaal wel wat lentezon kunnen gebruiken
LikeLike
Het is hier een kleinwereldje, bij de 100 meter verzien houd het op.
LikeLike
Tja Suske, als het vandaag net zo is als de vorige dagen mogen we die eclips op onze buik schrijven… en zo te zien zou dat feest ook wel eens in het water kunnen vallen…
Toch een fijne eerste lentedag gewenst jongen!
LikeLike
groot podium, wie weet wie der komt…..ik denk dat jij wel gat kijken
LikeLike
ja Suske
avond al een eind onderweg naar de nacht
jij nog 1 dag en weekend vrij
ik na 2 dagen vrij het weekend weer werken
slaap wel
LikeLike
Snak alweer naar de zon. Je podium ook precies
LikeLike
Hier was het woensdag heel treurig weer maar was het vandaag weer erg zonnig! Voor een optreden buiten is het ook leuker als het een beetje goed weer is!
LikeLike
Dan is er vast een zonnig optreden aanstaande weekend. Hans
LikeLike
Zo grijs en grauw willen we echt niet… toch.
LikeGeliked door 1 persoon
Owh he, wat zonde zeg, hier is het de hele dag eigenlijk wel redelijk weer geweest, met in de middag zelfs geweldig als je het vergelijkt met de winter. Is het neergezet voor de zonsverduistering van morgen?
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Echt vrolijk word ik nog niet van dat zwarte gat, want daar leek het vanuit de verte even op. Hier is het ook somber. Gisteren ook al. Alsof de lente is opgeslokt door de bewolking. Eens komt de zon wel weer…
Liefs Kakel
LikeGeliked door 1 persoon
monotoon grijs weer vandaag..
hopelijk is de zon van de partij bij dat evenement
groeten
LikeLike
Dan maar hopen dat het zonnetje weer tevoorschijn komt, een voorstelling in de openlucht vlt of staat met mooi weer!
LikeGeliked door 1 persoon
ze voorspellen nòg kouder weer, ik vrees dat de toeschouwers het zullen laten afweten
LikeLike
De zon mag weer komen, dan wordt het bij jou daar ook vast wel drukker…!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik loop hier ook te bibberen. Grrrrr. Lente willen we hebben en wel nú!
LikeLike
ja omgekeerd met hier
gister de hele dag mist en ijskoud
vandaag heerlijk zonnig weer
laten we hopen dat het er daar komende dagen ook fijn weer wordt
LikeLike
hier helaas geen zon gezien, jij hebt ze meegenomen ?
LikeLike
Hopelijk komt er meer volk opdagen dan op je foto te zien is 😉
LikeLike