Hier wordt niet aan Valentijn gedaan.
Laat dit eerst duidelijk wezen.
Deze morgen kwam Tijgertje op bezoek en het is geweten dat hij een boontje geeft voor Eva.
Lekker op haar schoot terwijl ze naar een DVD van Harry Potter kijkt.
Om tenslotte languit in slaap te vallen.
Onze eigen katten ligger er al lang niet meer wakker van en laten hen begaan.
Voor zij die Valentijn vieren een “gelukkige Valentijn” gewenst en voor hen die dit niet vieren ook een “goede Valentijn” gewenst.
Hoe deze “rustige” zaterdag verliep lees je de volgende keer wel.
Groetjes !
🙂


Aan Valentijn doe ik uit principe niks. Ik schreef er al over op mijn eigen blog. Maar voor poezen maak ik een uitzondering…die stuur ik een extra bakje met brokjes….het geknor dat je terug krijgt is geweldig….
LikeLike
leve samson en gert 🙂
hier vieren we ook geen valentijn, maar de vriend is die dag wel jarig. dus toch een klein beetje vieren dan!
LikeGeliked door 1 persoon
De verjaardag van je vriend vieren is natuurlijk andere koek. Wens hem een happy bday van me.
LikeGeliked door 1 persoon
Zo er een leven ná de dood is kies ik toch om als poes terug te komen;-)
LikeGeliked door 1 persoon
Je bent steeds welkom 🙂
LikeLike
Ik mocht gister bepalen wat we aten. Of dat voor Valentijn was denk ik niet want ik mag wel vaker bepalen wat er op tafel komt ;D
LikeGeliked door 1 persoon
Kater in het pluche
LikeGeliked door 1 persoon
Zo’n schattige foto!
LikeGeliked door 1 persoon
Hij heeft het maar goed voor elkaar.
LikeLike
❤ zo schattig 🙂
LikeLike
En, al beter met de gezondheid?
LikeGeliked door 1 persoon
ja hoor, ik ben al een 10tal dagen terug aan de slag, maar de rest van het gezin hier heeft last van griep.
LikeGeliked door 1 persoon
Natuurlijk wordt er bij jullie niet aan Valentijn gedaan, het is daar elke dag eentje vol liefde hé Suske?
LikeGeliked door 1 persoon
We doen ons best Gerda. 🙂
LikeLike
Mijn Valentijn cadeau was van een heel stille aanbidder.
Ik pakte de post en daar lag hij, een blauwe brief van de belasting. Hans
LikeLike
Hier ook niks met Valentijn. Het Carnaval is begonnen en Sint Pieter is in Grouw aangekomen dat zijn veel belangrijkere dingen! 🙂
LikeLike
Die Tijgertje is heel verstandig, waarom buiten lopen als je op een warme schoot kunt slapen? Hier geen carnaval, en eigenlijk ook geen Valentijn. Een gewone zaterdag dus.
LikeLike
Voor mij was het een gewone werkdag en vanavond vroeg naar bed. Ik ben nog steeds niet helemaal lekker.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Met zo’n tijger naast je heb je Valentijn niet nodig 😉
LikeLike
Carnaval voert hier de boventoon…!!
LikeLike
gelukkig is dit hier niet het geval.
LikeLike
Je oogjes goed de kost geven dan zie je ze vast wel voorbij waggelen grijnzzzzzzzzz
Fijn carnaval…doe je daar wel aan mee ?
Groetjes
LikeLike
Nee, carnaval is hier niet zo ingeburgerd behalve hier en daar een carnavalsstoet. De stoet in Roeselare komt pas ergens in maart.
LikeLike
Valentijn, hier wordt carnaval gevierd…
LikeGeliked door 1 persoon
Voor die die nog iets willen, is het een mooie dag…. maar de Commercie heeft Valentijn wel de nek een eind omgedraaid,
Over een paar jaar zal die kater er een zijn op twee benen…..
LikeGeliked door 1 persoon
Die kater heeft een luizenleven 😉
Wij doen niets aan Valentijnsdag. Wel heb ik mijn Lief, Kind en twee vriendinnen een kaartje gestuurd. Maar dat doe ik regelmatig…
Liefs Kakel
LikeLike
ja zo af en toe een loopje naar de keuken hihi
nee geen kater hoor , doe mak an met de pinten , 1 voor 1
LikeLike
nu dat wordt hier ook niet gevierd hoor
ik lig ook tussendoor voor de buis en kijk schaatsen
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Hier ook niet het is iedere dag een verliefde dag al ben ik al heel wat jaartjes getrouwd.
AUM SHANTHI
LikeLike