De eerste dag van februari zit er weer op.
Een dag vol regen, weer dus om geen hond door te jagen.
Een dag om te dromen over mooiere en langere dagen.
Weg met de duisternis rond 17 uur.
Februari kan al enkele mooie dagen produceren.
Dus duimen maar dat ze vlug komen.
In afwachting een foto uit mijn oude doos om bij weg te dromen.
Groetjes.
🙂

Vind-ik-leuk Aan het laden...
About Suskeblogt
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in
Uncategorized. Bookmark de
permalink .
En wie is Suske op de foto? 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Niemand, ik was er nog niet bij.
LikeLike
Dromen doe ik voorlopig alleen van een meter sneeuw maar ik moet toegeven, dit plaatje noodt er ook toe. 😉
LikeLike
Ja die zon die zal wel komen, maar om dan maar gelijk jouw foto te gaan opvolgen….? Brrrr.
LikeLike
Einen schönen Tag lieber Spike hier in Köln ist auch nur Regen schon seit Weihnachten richtiges Schmutelwetter.Wünsche eine gute neue Woche lieber Gruß Gislinde
LikeLike
ha die Suske
ik moest ff terug kijken 🙂 daar is zeker niets mis mee op geen enkele dag 😉
geniet de dag
LikeLike
Heerlijke, nostalgische foto uit de oude doos… die voeten in de linker onderkant maken voor mij deze opname af, je verbeelding wordt er door aan het werk gezet!
Hopelijk ziet de nieuwe week er even mooi uit als dit logje Willy omdat jij weer wat beter bent!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik vind die voeten linksonder met die tennisracket eronder zeer kunstzinnig 🙂
LikeLike
Dit had ik nog niet opgemerkt. Even mijn bril zoeken en bekijken.
LikeLike
Hij ligt onder je gat !
LikeLike
Heerlijk, laat de zon maar komen…!!
Goede start van de nieuwe week..!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik zit elke dag in zo’n 34 graden, doe mij die sneeuwpop maar. 😄
LikeGeliked door 1 persoon
Zit u bij een warme kachel of op een tropisch eiland ? In het laatste geval mag je mij gerust uitnodigen om die 34 graden samen te delen.
LikeGeliked door 1 persoon
In de tropen. Neem maar van mij aan dat dat delen het allerleukste is als je na twee weken weer naar huis mag 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, daar verheug ik mij op, op mooiere dagen en helemaal op de zomer. IK ga er inderdaad heel bij weg dromen.
LikeGeliked door 1 persoon
Het was ook hier vandaag een aangename dag.
Maar de foto nodigt uit voor nog warmere dagen. Hans
LikeLike
He, wat heerlijk zomers, iets om naar uit te kijken! Dat wil zeggen, als mensen daar weer naar toe gaan kan ik lekker op mijn balkon. En hier geen regen vandaag.
LikeLike
het was een verschrikkelijke dag, maar toch kon dat weer ons niet weerhouden om een wandeling te maken.
Maar toch is het uitkijken naar de lente en zomer!
LikeLike
Na regen komt regent in het woordenboek… bereid je maar alvast voor.
LikeLike
ik had een klein buitje vanmiddag tijdens een wandeling , heel fijne regen , deerde me niet
maar zo een stranddagje bij een graad of 22 lijkt mij ook wel weer wat
nog ff geduld
LikeLike
Laat het nog maar eens goed vriezen in februari ! Weg met het ongediertje/insecten.
LikeLike
regen, het is natuurlijk niet leuk, maar mij kan het eigenlijk niet veel schelen, ik fiets evenzeer naar ’t werk, en daarna ben ik nog naar Maastricht gereden met een paraplu bij me, ik blijf er niet voor thuis, maar ik geef toe dat het fijner is als het goed weer is
LikeLike