Wat er hier zaterdag zoal gebeurd is hebben jullie kunnen lezen op het vorige logje.
Hier en daar een detail overgeslagen, want je kan niet alles in een ellenlange log proppen.
Zo liep er hier een raar wezen rond dat zo kon weggelopen zijn uit een aflevering van Sesamstraat.
Om jullie alvast een stralende maandag toe te wensen heb ik dus een foto van dit creature al dan niet from space genomen en het hier gepost.
Hopelijk brengt deze weirde verschijning wat kleur op deze grijze januaridag.
Deze week heb ik de vroege shift wat betekent dat ik dus rond de avond jullie blogs zal komen bezoeken.
Groetjes !


Ah de zuurstokgeneratie aan zet. Ik zit vaak op Spike te kijken. Daar maken ze altijd van die monsters. Uitzonderlijk goed. Spike, het tv kanaal. Voordat je me nog voor gek verklaard.
LikeGeliked door 1 persoon
2015. Tjonge, dat zag ik niet. Blijft leuk.
LikeGeliked door 1 persoon
Haha, dat fleurde blue monday wel op 😉
LikeLike
Leuke foto 🙂
LikeLike
Ik heb nooit geweten wie dit spookje is. Een dochter van je ??
LikeGeliked door 1 persoon
Britney, dochtertje van Leen, Geen dochter dus van mij. Alleen Eva kan zeggen dat ze mijn dochter is. Hoop ik toch ! 🙂
LikeLike
Fijne week toegewenst, en wat een gave foto!! 😀
LikeLike
Een “snoepje”dit kleurige monstertje met een hoog zuurstok gehalte 😉
LikeLike
Een monster dat het goed zal doen op feestjes. Dat zijn de beste!
LikeLike
Danke lieber Suke schöner Beitrag bin wieder zu Hause wünsche dir eine gute Woche Grüße lieb Gislinde
LikeLike
Dat kleurrijke monstertje lacht, dus kan je die beter tegenkomen dan sommige andere… ik noem geen namen….. 😉
LikeLike
zo een kleurige foto is een perfecte remedie tegen al die blue monday bezweringen
LikeLike
dat is een vrolijk begin van de week
LikeLike
So cute, maşaAllah 🙂 may Allah protect her from the evil eyes !!
LikeLike
mogge Suske
ja ook hier is het grauw weer
en doet zo’n kleurrijk vrolijk ventje de boel wat opfleuren
werkse nog ff
LikeLike
Dit helpt absoluut tegen de blue monday!
LikeLike
Gelukkig heft het rare beest jou niet aangevallen! 😉
LikeLike
Lekker kleurrijk die foto
En het model heeft fun.
Daar gaat het toch om.
Tot vanavond.
LikeLike
Dit is kleuriger en vrolijker dan een blue monday. Hans
LikeLike
Mooie foto, mooi kind, mooi kostuum ook… bedankt om me et zo iets stralend de week te laten beginnen Suske!
LikeLike
Met zo’n glimlach zijn ze wel welkom
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Tis wel een blij monster, gelukkig 🙂
LikeLike
een monstertje ziet ie der niet uit :o)
LikeLike
Goede start van de nieuwe week…!!
LikeLike