Veelkleurig monstertje op een grijze maandag.

Wat er hier zaterdag zoal gebeurd is hebben jullie kunnen lezen op het vorige logje.
Hier en daar een detail overgeslagen, want je kan niet alles in een ellenlange log proppen.
Zo liep er hier een raar wezen rond dat zo kon weggelopen zijn uit een aflevering van Sesamstraat.

Om jullie alvast een stralende maandag toe te wensen heb ik dus een foto van dit creature al dan niet from space genomen en het hier gepost.
Hopelijk brengt deze weirde verschijning wat kleur op deze grijze januaridag.
Deze week heb ik de vroege shift wat betekent dat ik dus rond de avond jullie blogs zal komen bezoeken.

Groetjes !

IMG_2153

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

24 Responses to Veelkleurig monstertje op een grijze maandag.

  1. leegschrift's avatar leegschrift schreef:

    Ah de zuurstokgeneratie aan zet. Ik zit vaak op Spike te kijken. Daar maken ze altijd van die monsters. Uitzonderlijk goed. Spike, het tv kanaal. Voordat je me nog voor gek verklaard.

    Geliked door 1 persoon

  2. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Haha, dat fleurde blue monday wel op 😉

    Like

  3. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Leuke foto 🙂

    Like

  4. thomaspannenkoek's avatar Thomas Pannenkoek schreef:

    Ik heb nooit geweten wie dit spookje is. Een dochter van je ??

    Geliked door 1 persoon

  5. Juno's avatar Joyce schreef:

    Fijne week toegewenst, en wat een gave foto!! 😀

    Like

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Een “snoepje”dit kleurige monstertje met een hoog zuurstok gehalte 😉

    Like

  7. kakel's avatar kakel schreef:

    Een monster dat het goed zal doen op feestjes. Dat zijn de beste!

    Like

  8. giselzitrone's avatar giselzitrone schreef:

    Danke lieber Suke schöner Beitrag bin wieder zu Hause wünsche dir eine gute Woche Grüße lieb Gislinde

    Like

  9. A van de Aa's avatar A van de Aa schreef:

    Dat kleurrijke monstertje lacht, dus kan je die beter tegenkomen dan sommige andere… ik noem geen namen….. 😉

    Like

  10. harrijsmit's avatar Harrij Smit schreef:

    zo een kleurige foto is een perfecte remedie tegen al die blue monday bezweringen

    Like

  11. willy's avatar willy schreef:

    dat is een vrolijk begin van de week

    Like

  12. Semra Polat's avatar Semra Polat schreef:

    So cute, maşaAllah 🙂 may Allah protect her from the evil eyes !!

    Like

  13. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    mogge Suske
    ja ook hier is het grauw weer
    en doet zo’n kleurrijk vrolijk ventje de boel wat opfleuren
    werkse nog ff

    Like

  14. Jokezelf's avatar jokezelf schreef:

    Dit helpt absoluut tegen de blue monday!

    Like

  15. chrissebie's avatar chrissebie schreef:

    Gelukkig heft het rare beest jou niet aangevallen! 😉

    Like

  16. John's avatar redstar schreef:

    Lekker kleurrijk die foto
    En het model heeft fun.
    Daar gaat het toch om.
    Tot vanavond.

    Like

  17. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Dit is kleuriger en vrolijker dan een blue monday. Hans

    Like

  18. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Mooie foto, mooi kind, mooi kostuum ook… bedankt om me et zo iets stralend de week te laten beginnen Suske!

    Like

  19. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Met zo’n glimlach zijn ze wel welkom

    Love As Always
    Di Mario

    Like

  20. kliefje's avatar kliefje schreef:

    Tis wel een blij monster, gelukkig 🙂

    Like

  21. een monstertje ziet ie der niet uit :o)

    Like

  22. marjolijn's avatar marjolijn schreef:

    Goede start van de nieuwe week…!!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.