Friet met stoofvlees in de Frituur,

Een korte log vandaag.
Gewoon enkele sfeerbeelden en een kort filmpje.

Deze slideshow vereist JavaScript.

Zaterdagavond was er een stoofvlees met friet avond ten voordele van een jonge wielrenner, Steve Hanssens.
Van hem had ik nog nooit gehoord, maar dit mocht geen reden zijn om niet te gaan, nietwaar ?

Groetjes en tot de volgende keer.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagd met , , , . Maak de permalink favoriet.

25 Responses to Friet met stoofvlees in de Frituur,

  1. Hugo's avatar Billy schreef:

    ik heb er ook nog nooit van gehoord (of gelezen), maar voor een “goed doel” is het altijd meegenomen als je iets te eten krijgt… 😉

    Like

  2. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Als het om friet met stoofvlees gaat zijn namen niet meer belangrijk….

    Like

  3. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Wat een drukte, het stoofvlees heeft genoeg aanhangers zo te zien;-)

    Like

  4. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Stoofvlees met frieten? Daartoe hebben we toch helemaal geen echte aanleiding of reden nodig??? Jammie….

    Geliked door 1 persoon

  5. Rob Alberts's avatar Rob Alberts schreef:

    Vlees eet ik al weer even niet meer.
    Maar stoofvlees maakt dat het water me in de mond loopt.

    Smakelijke groet,

    Like

  6. giselzitrone's avatar giselzitrone schreef:

    Einen schönen Mittwoch wünsche ich dir war bestimmt sehr schön wie man an den Fotos sehen kann.liebe Grüße von mir und alles liebe Gislinde

    Like

  7. Chantal's avatar Chantal schreef:

    beelden zeggen meer dan 1000 woorden

    Like

  8. A van de Aa's avatar A van de Aa schreef:

    Ik heb nu zin in friet.

    Like

  9. John's avatar John schreef:

    Voor een friet stoof trek ik ook de deur uit. Wat de reden ook mag zijn.
    Als het maar gezellig is

    Like

  10. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Ha, de legendarische eeltpartijtjes in de frituur gaan dus nog altijd door… en wat een ambiance heerst er aan je knap filmpje te zien Suske!

    Like

  11. friet, stoofvlees, mmmm, als het je vaste stek is, moet je zeker gaan

    Like

  12. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ik snap er niks van, ten voordele, wat is dat nou weer? Iedereen moet toch eten.

    Like

  13. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Voor lekkere stoofvlees wil ik iedereen wel leren kennen.

    Love As always
    Di Mario

    Like

  14. kakel's avatar kakel schreef:

    Bij zo een gelegenheid zou ik er ook als de kippen bij zijn 😉 Juist omdat het niet gezond is, smaakt het zo lekker. Over belangstelling valt er niet te klagen, leuk!
    Liefs Kakel

    Like

  15. bentenge's avatar bentenge schreef:

    Stoofvlees is zalig lekker !

    Like

  16. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Een gezellig samen zijn, lekker eten en voor iedereen wat te doen. Hans

    Like

  17. Sjoerd's avatar sjoerd schreef:

    Ik maak het meestal zelf, volgens Vlaams recept, met een Westmalle…

    Like

  18. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Friet met stoverij, heerlijk, ter ere van wie dan ook 😉

    Like

  19. thomaspannenkoek's avatar Thomas Pannenkoek schreef:

    Er is altijd wel een reden voor een feestje in het frietkot, zeker 🙂 ?

    Like

  20. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    zal best gesmaakt hebben , en die jonge wielrenners trainen het er morgen weer af
    als je bij google op naam zoekt , zie hem al overal bij staan , best kans dat het een goede en bekende wordt
    ja koud en somber weer , maar ik amuseer me wel hoor op mijn vrije dagen
    fijne avond

    Like

  21. chrissebie's avatar chrissebie schreef:

    Jij zou ook heel de wereld steunen hé. Je krijgt ooit nog een standbeeld in Roeselare!

    Like

  22. Falderie's avatar Falderie schreef:

    Stoofvlees met friet, kan niet slecht zijn!

    Like

  23. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Gewoon gezellig even samen zijn, met een lekker maaltje patat met stoof…!!

    Like

  24. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Gezellige boel…maar gezond ???

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.