Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Hier zie je ze alleen als het donker is. Overdag laat een egel zich zelden zien.
Jullie kat is al net zo waakzaam als ik ben als ik in bed lig 😛 niet dus.
Jouw poes heeft wel een heel rare pose aangenomen om in de aanval te gaan hihi.
Maar wat een heerlijk verslag van dit egeltje! Bij mij lopen er ook een paar rond maar ik heb ze al een tijdje niet meer gezien, waarschijnlijk zijn ze aan de winterslaap begonnen. Zo niet van jou… bedankt om dit pareltje met ons te delen Suske!
Fijn begin van de nieuwe week hé!
Die zijn zot op kattevoer. Het verwonderd me niet dat het een egel is die je als indringer kon betrappen. Gelukkig toch beter een egel dan een wasbeer want die kunnen veel kapot maken. 😉
Een tip: als je weet op welk uur die komt, leg ook eens een paar stukjes appel. Dat is gezonder voor hen dan enkel ‘kittekat’.
Wat heb je hem mooi op beeld kunnen vastleggen.
Egels zijn dol op katteneten. Als je een egel vindt geef je hem best geen melk, daar worden ze zwaar ziek van. Katteneten zou je wel mogen geven, heb ik gehoord.
Egels zijn altijd welkome gasten bij ons.
LikeLike
Hier zie je ze alleen als het donker is. Overdag laat een egel zich zelden zien.
Jullie kat is al net zo waakzaam als ik ben als ik in bed lig 😛 niet dus.
LikeLike
Jouw poes heeft wel een heel rare pose aangenomen om in de aanval te gaan hihi.
Maar wat een heerlijk verslag van dit egeltje! Bij mij lopen er ook een paar rond maar ik heb ze al een tijdje niet meer gezien, waarschijnlijk zijn ze aan de winterslaap begonnen. Zo niet van jou… bedankt om dit pareltje met ons te delen Suske!
Fijn begin van de nieuwe week hé!
LikeLike
de poes blijft er wel bewust vanaf, want waarschijnlijk heeft ze al ergens gebloed
LikeLike
poeslief zal zo’n speldenkussen niet aanvallen, vrees ik. 😉
heerlijk dat westvloams erbij, suske! 😆
LikeLike
Ondanks het kattenvoer in mijn egelhuis heb ik nog geen bewoner gezien.
Mooi blog, ik houd van egels.
Vriendelijke groet,
LikeLike
ja, vooral geen melk geven, en leuk gefilmd!
LikeLike
De egeltjes zijn wel gek op het eten van de katten en poes is toch geen gevaar. Hans
LikeLike
Ja leuk… zie beestjes zie je te weinig. Leuk om ze zo in je tuin te zien.
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
wel een mooi filmpje van die “indringer”
Ik wist niet dat ze ook dol waren op kippenboutjes… 😉
LikeLike
Enig, het beestje zo te zien schransen. Ze lusten inderdaad kattenvoer maar volgens mij lusten ze alles.
LikeGeliked door 1 persoon
Met een beetje delen gaat dat straks best wel goed…
LikeGeliked door 1 persoon
Schitterend mooi !
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een schattig ding om in je tuin te hebben!
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk zo’n stekelig vriendje in de tuin….!!
LikeLike
Ik had er geen idee van, dat egeltjes kattenvoer lekker vonden!
LikeGeliked door 1 persoon
Egels vinden inderdaad kattenvoer heerlijk, wat leuk om dat zo op je gemak te kunnen bekijken!
LikeLike
Lief! Wij hebben er ook eentje in de tuin. Zo leuk!
LikeGeliked door 1 persoon
Dat zier er mij al een goed gevoed exemplaar uit. Altijd beter dan dat ze eieren komen opeten van de kippen of platgereden op de baan liggen !
LikeLike
ha die Suske
pracht opnamen van deze stekelige vriend
heeft het eten wel verdient
LikeLike
Die zijn zot op kattevoer. Het verwonderd me niet dat het een egel is die je als indringer kon betrappen. Gelukkig toch beter een egel dan een wasbeer want die kunnen veel kapot maken. 😉
Een tip: als je weet op welk uur die komt, leg ook eens een paar stukjes appel. Dat is gezonder voor hen dan enkel ‘kittekat’.
LikeLike
Zo zo een egeltje dus
LikeLike
Ik vind dat best schattig
LikeLike
Wat heb je hem mooi op beeld kunnen vastleggen.
Egels zijn dol op katteneten. Als je een egel vindt geef je hem best geen melk, daar worden ze zwaar ziek van. Katteneten zou je wel mogen geven, heb ik gehoord.
LikeGeliked door 1 persoon