Gefotografeerd

Gefotografeerd

Zonder ik het wist werd ik op de gevoelige plaat vastgelegd tijdens het uitoefenen van mijn functie. Op de bewuste foto zie je me toezicht houden op het wel en wee in de fietsenstalling van en nabij het station.
Men zou echter de indruk kunnen krijgen dat ik niet zozeer de fietsen in het oog houd, maar daar kan ik niets tegenin brengen.

De foto verscheen in de lokale pagina’s van Het Laatste Nieuws van 21 maart, maar ik ben het pas eergisteren te weten gekomen en vandaag kreeg ik een exemplaar van een buurman die dit anders bij het oude papier zou gesmeten hebben. Kan je hem ongelijk geven ?

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagd met , , , , . Maak de permalink favoriet.

25 Responses to Gefotografeerd

  1. Hugo's avatar Billy schreef:

    toch wel plezant om eens in de krant te mogen verschijnen hé!

    Like

  2. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Nou ja, een beetje bijvangst als je toch rond moet kijken kan toch wel?;-)

    Like

  3. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Ik kom straks nog eens piepen om te zien of je dan al een nieuw log plaatste, maar wens je alvast een schitterend, zonnig weekend toe Suske!

    Like

  4. hihi .. die blik van jou spreekt boekdelen, suske! 😆

    moest je geen handje toesteken?? 😉

    zonnig en warm weekend,

    Like

  5. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Om de stalling wat op te vrolijken. Hans
    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    om een gezellig en zonnig weekend compleet te maken.
    Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl

    Like

  6. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Hard op weg om een BB (beroemde Belg) te worden….!!
    Op naar een heel mooi stralend weekend..!

    Like

  7. Vanessa's avatar Vanessa schreef:

    Jij houdt alles goed in de gaten daar. Misschien niet zo fijn dat je ongeweten wordt gefotografeerd, maar je hebt nu een herinnering aan die werkdag in het station, leuk!
    Heel fijn weekend!
    Groetjes, Vanessa

    Like

  8. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Oh wat erg je beland bij het oud papier 😉

    Like

  9. Brubeck's avatar brubeck schreef:

    Mijn aanvoelen was: hij wacht geduldig af tot hij een handje kan toesteken wanneer het nodig mocht zijn. Niet dan ?

    Like

  10. Blog Zonder Naam's avatar Blog Zonder Naam schreef:

    Wauw! Een bekende Vlaming! En daar mag ik zomaar op reageren…..

    Like

  11. A van de Aa's avatar A van de Aa schreef:

    Beroemd en berucht….. en de aankomende weken de dames in de zomerjurkjes ……

    Like

  12. John's avatar John schreef:

    Leuk dat jij ook in de krant stond. En niemand anders is baas over je ogen Franky. Alleen jij.

    Like

  13. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    mogge Suske
    ik zal de knuffel door geven , mijn dank en ook namens haar 😉
    ja ik zal de zon genieten , ook al is dat op het werk
    geniet de dag

    Like

  14. chrissebie's avatar chrissebie schreef:

    Leuk, Suske in de krant! Al een paar maanden niet meer in Roeselare geweest, weet niet of de eindeloze werken aan het station al gedaan zijn. Roeselare , heerlijke stad om te gaan winkelen.

    Like

  15. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    volgens mij stond je te wachten of ze haar fiets sloot?
    ik zou niks ander verwachten….

    Like

  16. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Jaja, uitleggen en peekes tekenen… toezicht op de fietsenstalling? Aan me hoela hihi. Maar leuk dat je hier mee de kranten haalde Suske!

    Like

  17. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    ha die Suske
    de fietsen staan er goed bij ,en de lieftallige jonge dame mag er ook zijn

    Like

  18. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Wat dat een eigen leven gaat leiden nietwaar.

    Like

  19. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Gelukkig kreeg je het nog onder ogen en kan je het met ons delen! En zorg er voor dat je fris blijft, door niet alleen je op de fietsten stuk te staren.

    Like

  20. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Nou suske complimenten, je toezicht zorg voor orde en netheid.
    Daar mankeert het nog al eens op de stations hier.
    Zo zie je wel meer dan fietsen voorbij komen 🙂 Hans

    Like

  21. די מריו's avatar די מריו schreef:

    In de krant nog al wel. Dat worden nog drukke tijden voor je. Vanaf nu zullen de mensen wel om een handtekening van je willen.

    Love AS Always
    Di Mario

    Like

  22. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    Foutparkeerders moet je hard aanpakken, wielklem plaatsen en fikse boete geven! Als je er ook nog erg onbeleefd bij bent voorspel ik je een topfunctie bij parkeerbeheer in Amsterdam!

    Like

  23. happyturf's avatar Henk van Blijderveen schreef:

    Ik zie hier de blik van een strenge doch rechtvaardige toezichthouder. 🙂

    Like

  24. Sjoerd's avatar sjoerd schreef:

    Wereldberoemd wordt je nog…

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.