Groot verdriet in de frituur.
na al die jaren heeft ze het ouderlijk huis verlaten
ze wilt alleen gaan wonen.
Zoiets doet pijn als je al die jaren voor haar gezorgd hebt.
Ze gaat terug haar intrek in haar flatje nemen.
Dus hiermee verdwijnt een sleutelfiguur uit deze soap.
Op je 90ste alleen gaan wonen is niet evident.
Hopelijk loopt dit alles goed af !
Niet getreurd
dan maar zonder haar aan tafel.
Lekker vleesje
paardenrosbief om precies te zijn.
Net zoals de vorige keer klaargemaakt door Dees.
met een drankje om het door te spoelen.
En tussendoor wat afspreken voor de volgende aflevering
waarin de verjaardag van één van de hoofdrolspeelsters gevierd wordt
wie het is ?
Dat verklap ik niet !
anders is de spanning er af !




Een opkikkertje voor het weekend:
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl
LikeLike
Als dát maar goed afloopt! Maar mensen van die leeftijd kunnen héél eigenzinnig zijn en soms wijst dat op vervelende dingen.
LikeLike
vervelende dingen, zeg wel. Ze hebben ze vroeger al eens bewusteloos gevonden en niets wijst er op dat het haar nu goed zal vergaan, daar ze de verzorging zal missen die ze anders had van haar dochter.
LikeLike
Jammer van de lege plaats, En goed vertoeven in die frituurkot.
LikeLike
Jammer van die lege plaats, maar die zal vast wel weer opgevuld worden. En… nog belangrijker eigenlijk, is dat de oude dame natuurlijk wel regelmatig opgezocht gaat worden.
Love As Always
di Mario
LikeLike
Mooie leeftijd om alleen te gaan wonen 😉 Moet nog een kranig dametje zijn in ieder geval.
Het rosbief lijkt me iets te hard doorbakken maar smaken verschillen.
LikeLike
Tja, op die leeftijd ben je oud genoeg om die keus te maken. Ik kan het me zelfs ergens wel voorstellen. Een beetje privacy is nooit weg.
LikeLike
Moet ik dat nu geloven, of is dit weer zo’n grap van jou Suske? Als het echt zo is dan heeft die kranige dame wel lef, zo niet dan is dit weer goed gevonden!
LikeLike
jammer genoeg geen grap. Dat er een addertje onder het gras zit kan ik je verzekeren. Dit ging niet zonder slag of stoot.
LikeLike
90 en dit nog kunnen, pet je af!
LikeLike
dat paardenrosbiefje ziet er voor mij veel te uitgebakken uit.
Knap is het wel om op je 90e weer alleen te gaan wonen… 🙂
LikeLike
Dat is een grote stap…!
Fijne dag vandaag en op naar een mooi weekend.
LikeLike
Alleen wonen wil toch niet zeggen de wereld uit?
Komt allemaal goed hoor!
LikeLike
Dan is er een lege plaats aan tafel, een afscheid wat dubbel is.
Maar wel een feestje waard. Hans
LikeLike
Het is jammer dat ze gaat maar als ik clouseau moet geloven dan valt dit wel mee 🙂
LikeLike
Dat is een krasse leeftijd voor zo’n stap…
LikeLike
Die paardenrosbief ziet er uitstekend uit, daarvoor hoef je niet op jezelf te gaan wonen!
LikeLike
90 jaar jong en weer terug op je zelf gaan wonen
nee dat hoor je niet iedere dag , maar ja eigen keus en ik vermoed een goede sociale controle
en ja daar moet op gegeten en gedronken worden
smakelijk en proost
LikeLike