dat was voor mijn ouderlijk huis inderdaad.
Het huis is al een tijdje verdwenen en vervangen door een parkeerplaats voor vrachtwagens.
Het witte huis op de achtergrond staat er wel nog.
Bedankt dat je me een schatje vond.
Zo dachten velen er over in die dagen en dat lieten ze maar al te graag blijken soms. 🙂
dat was voor mijn ouderlijk huis inderdaad.
Het huis is al een tijdje verdwenen en vervangen door een parkeerplaats voor vrachtwagens.
Het witte huis op de achtergrond staat er wel nog.
Bedankt dat je me een schatje vond.
Zo dachten velen er over in die dagen en dat lieten ze maar al te graag blijken soms. 🙂
LikeLike
Leuk Suske, schattig jochie was je.
Mooi die nostalgie. En die waterput. Wat geweldig. Staat die er nog? Was dat voor je ouderlijk huis?
LikeLike