
Ik probeer,
maar het lukt niet
ook al doe ik zo mijn best
ik wil zijn zoals zij
maar zo is het nu eenmaal.
Ik probeer te begrijpen
maar het lukt me niet
net zoals zij mij niet begrijpen
Toch doe ik mijn best
mijn best om het goed te doen
zodat je toch van me houdt
maar dan wordt je boos
en dat verwart mij
maakt mij bang en triestig
Daarom doe ik mijn best om te zijn zoals jij
ook al loop ik weer met mijn hoofd tegen de muur
Probeer mij ook een beetje te begrijpen
dan komen we dichter bij elkaar
en gaat de zon in mijn leven weer schijnen.

Ik vond het gewoonweg MOOI !
LikeLike
Iedereen heeft zijn kwaliteiten, de ene kwaliteit wordt echter meer gewaardeerd dan de ander, dat maakt het lastig.
LikeLike
Helaas…. volmaakte mensen bestaan niet en toch verwáchten we vaak volmaaktheid bij anderen! Het blijft mensenwerk!
LikeLike
Die kleurverschillende van de handen passen prima bij het gedicht. Jij mag zijn zoals je bent, zelfs je handen mogen verschillend zijn! 🙂
LikeLike
Ja es ist traurig einen Menschen so zu sehen, sind ein paar Tage an der Ahr.Liebe GrĂĽĂźe von hier und ein gutes Wochenende liebe GrĂĽĂźe Gislinde
LikeLike
Ik probeer nooit te zijn als een ander.
Maar toch begrijpen anderen mij niet.
2 verschillende kleuren handen. Grappig
LikeLike
Jij doet je best, ik doe mijn best, wij doen ons best………..
LikeLike
*zucht*
Knap de gevoelens in een gedicht gezet Suske!
LikeLike
Recht uit het hart…
(ps: aan de kleur van de handen te zien is dit meisje een kruising tussen een indiaan en een blanke 🙂 )
LikeLike
daar ga ik toch eens met mijn vrouw over moeten spreken, er klopt hier inderdaad iets niet ! 🙂
LikeLike
Heel knap verwoord…!
Ik stuur een zonnetje.
LikeLike
Hij is goed hoor.. een gedicht hoeft niet te rijmen vind ik.
Lvoe As Always
Di Mario
LikeLike
knap de gevoelens in gedicht gezet Suske
mensen zijn de meest vreemde en vaak ook de gemeenste wezens
lief zijn en begrip zijn voor velen woorden die ze niet kennen
LikeLike
Zo jammer dat mensen niet gewoon uniek zichzelf mogen zijn, vooral voor de jeugd is dat zoooo moeilijk !
LikeLike
Het is moeilijk om te begrijpen dat sommige mensen niet als wij denken en doen. Die hebben het wat moeilijker om naar buiten te komen. Dan helpt alleen veel begrip en liefde.
LikeLike
Ik sta niet versteld van je , dat doe ik al lang ! 🙂 Knap suske !
LikeLike
Zijn zoals ‘zij’?
Als de mensen gewoon nou eerst eens lief voor elkaar zouden zijn, zonder op elkaar te willen (?) lijken, daar zou de wereld al heel wat van opknappen denk ik.
LikeLike