Nog 20 dagen en dit jaar zit er op.
zoals ik reeds liet weten ben ik bezig met een overzicht te maken van het afgelopen jaar.
Zij die reeds lang deze blog volgen zullen sommige gebeurtenissen nog herinneren,
andere dan weer niet.
Je kan nu eenmaal niet alles onthouden als je gemiddeld 15 blogs per dag leest,
er zelf nog ene schrijft
en dan nog een echt leven leidt !
Voor de nieuwkomers
en dat zijn er een pak
is het een leuke samenvatting geworden van wat hier op deze blog is verschenen gedurende de laatste 12 maanden.
Waarom er veel over karate geschreven wordt zal je wel duidelijk worden.
De revelatie van dit jaren waren niemand minder dan de beugelbekkies
die hopelijk nog steeds in jullie collectief geheugen gegrift zijn
voor wie al langer dan een half jaar deze logs leest,
natuurlijk.
En natuurlijk moet het duidelijk worden welke rol de frituur in mijn leven speelt.
Een oase van rust als het ware op woensdag
want dan is het daar rustdag !
Dit alles opgevrolijkt met enkele foto’s en filmpjes
waarvan ik een groot deel nooit gepost heb hier.
Dus vervelend zal het niet worden,
hoop ik toch.
Ikzelf geef geen commentaren op wat gebeurd is,
dat laat ik aan jullie over.
Zo wordt het toch nog een beetje gezellig hier
fijne dag en tot later dit jaar !







Ik zie erg bekende houdingen op deze foto’s van het karate Suske 🙂 Ben benieuwd naar de rest van de foto’s 😀
LikeLike
ik ga er in de eerstvolgende dagen nog posten samen met enkele filmpjes. Morgen Heian nidan. Indien je wilt nodig ik je uit voor de groep op Facebook van de club.
groetjes.
LikeLike
Ow ja graag! Vind het altijd leuk en boeiend andere clubs te volgen 😀 Groetjes!
LikeLike
meestal gaat het over foto’s en gebeurtenissen op vrijdag waar de leden van 7 tot 77 jaar trainen.
veel karateplezier.
LikeLike
Ben benieuwd wat er verder nog gaat komen Suske. Ik zie het als een spoedcursus om je wat beter te leren kennen. 🙂
LikeLike
da’s leuk ! als er vragen zijn laat ze maar komen !
LikeLike
Ik lees je nog niet zo lang dus veel is nieuws. Maar ben je niet wat vroeg met een jaaroverzicht? Naar mijn idee komt dat meestal pas in de laatste week van het jaar toch. Althans dat ben ik van plan te doen, beknopt, omdat je in de archieven van het blog gewoon kunt lezen wat toen en toen actueel was……haha!
LikeLike
normaal doe ik dat ook zo, maar doordat er zoveel gebeurd en veranderd is maak ik per maand een overzicht.
LikeLike
Ik zal uw jaarverslag volgen zodat ik mee ben in den draai het komende jaar 🙂
LikeLike
Wat jou allemaal overkwam in 2013 zal ik niet snel vergeten Suskelief, je hebt je portie miserie wel gehad hé. Maar ook ook fijne dingen kwamen op je weg en ik hoop zo dat die het allemaal wat verzoet hebben…
Fantastisch dit jaaroverzicht, niet alleen voor de nieuwkomers is het interessant, ook voor de ouwe rotten zoals ik die jou en je blog graag bezoeken!
LikeLike
Loggen is een intensieve hobby, houd je wel van de straat.
Druk jaartje en dan nog onkel Juul in de gaten houden. Hans
LikeLike
die frituur die mag zeker niet ontbreken hier bij jou , vandaag hebben we hier nog frietjes gegeten wel niet van de frituur
LikeLike
Ik wacht in spanning af wat de samenvatting gaat brengen…
LikeLike
dus geen kerstboom voor jullie , nu ik ook niet
mijne staan in het bos
LikeLike
Wat een leuk jaaroverzicht. Dat 2014 maar een goed jaar mag worden 🙂
LikeLike
Leuk toch een jaar overzicht… Ik zag ook al bij fb, heb je daar inspiratie opgedaan? Ik krijg nu ook ineens terugblik momenten!
LikeLike
het zal de tijd van het jaar zijn. Ik plaats regelmatig oude logjes op FB, vandaar waarschijnlijk !
LikeLike
Toch leuk om af en toe even terug te blikken. Het was een veelbesproken jaar voor je.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
ik heb dit overzicht ook nodig want ik ben de draad zelf al lang kwijt.
LikeLike
Heel herkenbaar, en aan de andere kant leuk om alles nog eens voorbij te zien komen.
LikeLike
Een skelet aan het raam… was dat schrikken zeg.
LikeLike
Ben jij dat, naast die frisse bes in de frituur ?
LikeLike
ja, ik val nu eenmaal op jonge dames 🙂
LikeLike
Leuk zo’n jaaroverzicht..!!
Alles wat meer dan de moeite waard is komt nog eens voorbij.
LikeLike
O ja , de karate logjes herinner ik me natuurlijk nog wel ,evenals de logjes over de beugelbekkies die je meeslepen van de éne optredende hunk naar de andere , leuke papa ben je hoor;-)
LikeLike
Dat is een goe idee! Ik ben er een heeeeele tijd tussenuit geweest, zo krijg ik meteen een geweldig overzicht van jullie voorbije jaar, leuk!
Fijne avond,
grtjs Vanessa
LikeLike
Het is inderdaad weer de tijd van de overzichten, maar 15 blogs lezen doe ik niet hoor, dat zijn er maximaal 5, en zelf iedere dag bloggen lukt me ook al tijden niet meer. Maar dat heeft in mijn geval niks te maken met de frituur. Hachelijk?
LikeLike
Altijd leuk, zo’n jaaroverzicht. Het herinnert ons aan onze fouten én aan de leuke dingen des levens. Op naar een nieuw jaar!
LikeLike
Leuk! Eigenlijk nog geen slecht idee een jaaroverzicht … 🙂
LikeLike
Wat me het meest is blijven hangen zijn toch de beugelbekkies…waar jij zo liefdevol over kan schrijven en mee op pad mag…grtjes
LikeLike
liefdevol hen ter bestemming brengen, ik er even tussenuit voor natje en droogje en hen dan liefdevol weer naar huis rijden. 🙂
LikeLike
Einen schönen Tag ja bald ist das Jahr vorbei,und ich denke es war nicht so schlecht,Karate ist immer ein guter Sport, und gute Beratung,schöne Bilder liebe Grüße von mir.Gislinde
LikeLike
een jaaroverzicht… hoe begin je er aan…
vraag ik me af
de frituur lijkt me wel een “must”
groeten
LikeLike
Zo, mijn geheugen is weer helemaal opgefrist!
LikeLike
het moet nog beginnen J@n, donderdag begin ik ermee, met januari wel te verstaan.
LikeLike
ha die Suske
ja ik herken het alles wel , lees soms dubbel want dan komt het ook in google + 🙂
ik zal verder met de andere pc , is nu nog bezig met 136 updates te instaleren pppffffttt
geniet de dag
woensdag rustdag – toch 🙂
LikeLike
Bloggen, blogs lezen, en een echt leven lijden, hoe doe je dat ?
LikeLike