Vandaag is het mannendag.
Vrouwendag is het toch iedere dag,
dus mogen wij mannen ook eens in de bloemetjes gezet worden, nietwaar ?
En als het toch weer iets is om madams gootsteen te repareren
of een andere haatklus uit te voeren for the sake of my wife ….
dan het liefst door deze dames !
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
mogge Suske nog een waterman hier 🙂
dus er was ophef over dit spotje , kan het me niet voorstellen , niets mis mee alles zat er op en er aan 🙂
geniet de dag
Je snapt toch wel dat ik niet meer aan het klussen toe zou komen. Was nogal een ophef over over dit spotje begreep ik. Ik kan het wel begrijpen. Waarom zo weinig mooie vrouwen voor zoveel mannen die er naar kijken. Ik zeg, volgende clip wat uitgebreider 😉
Het reclamefilmpje doet genoeg stof opwaaien om maar meteen een stevige bezem te kopen bij de gamma 😉
LikeLike
Vreemd spotje, Gamma is toch een do het zelf zaak! Hans
LikeLike
ik heb volgende week een klusje voor hen!
😉
LikeLike
Je zou bijna een klus gaan verzinnen met die poezen.
LikeLike
Zo krijg je iedere man aan het werk…
LikeLike
Je bent 3 dagen te vroeg 🙂
Nee geef mij die van Luc maar grijnzzzz
LikeLike
Voor mij is het elke dag mannendag, temeer daar ik een man ben!
LikeLike
Dat geldt dan zeker alleen maar voor de Belgische Gamma? ik heb er nooit eerder van gehoord, maar het ziet er heel aardig uit.
LikeLike
gelijk invoeren en omdat we al zo lang wachten
op de mannen dag 3 x per jaar
LikeLike
ik begrijp niet waarom dit spotje zo bekritiseerd werd…..
en die mogen gerust een handje toesteken..
LikeLike
Ja, die mogen hier ook wel even komen klussen hoor. Geen probleem mee 😛
LikeLike
miauwwwwwwww, en nu naar de gamma met mijn lief :o)
LikeLike
mogge Suske nog een waterman hier 🙂
dus er was ophef over dit spotje , kan het me niet voorstellen , niets mis mee alles zat er op en er aan 🙂
geniet de dag
LikeLike
Je snapt toch wel dat ik niet meer aan het klussen toe zou komen. Was nogal een ophef over over dit spotje begreep ik. Ik kan het wel begrijpen. Waarom zo weinig mooie vrouwen voor zoveel mannen die er naar kijken. Ik zeg, volgende clip wat uitgebreider 😉
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Voor jou Suske: http://www.internationalemannendag.be/content/
LikeLike