geen heksen aan de voordeur,
geen giraffen op facebook,
ik geef het op
en kga slapen !
BOE ! @iedereen !
Dit schreef ik op facebook gisteravond om af te ronden.
en dan ging de bel :
Shit, net nu ik ga slapen staat daar de man met de zeis aan de voordeur.
dat was dus het laatste wat ik op facebook schreef. 🙂
Inderdaad om 22 u 30 ging de bel !
De foto’s tonen wat voor “moois” er toen de living binnenkwam.
Na het vullen van hun zakken met lekkers gingen ze er weer vandoor.
Nieuwe slachtoffers zoeken.
Fijne dag @ iedereen.









luguber bezoek op zo’n uur!
LikeLike
Heerlijk, jullie voegden de daad bij het woord! Een knappe reportage, het plezier straalt er van af!
LikeLike
Toen was je rustige nacht ook gelijk ten einde gekomen. Hans
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl
LikeLike
Je zou er bang van worden hadden ze niet gelachen…
LikeLike
Bofferd…!!
Fijn weekend.
LikeLike
Had jij even geluk!
LikeLike
Voor de man met de zeis moet je toch beter niét open doen, maar ja , op zó’n avond kijk je niet nauw natuurlijk!
LikeLike
ik had ook aan willen bellen
LikeLike
Ze zien er schitterend uit zeg. Die mogen h ier ook nog wel aanbellen.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
ik red het wel weer hoor , was al flink bezig
en nu zo nog naar het werk , ben ik hier weet zo 0m 2215 uur
geniet de dag
LikeLike
Ziet er erg leuk uit zeg! 🙂
LikeLike
Voor zo’n gezelschap doet iedereen de deur toch open. Je kon daarna alsnog gaan slapen. Maar mss kon je van de spanning niet meer slapen 😀
LikeLike
Niet een gezelschap wat je elke dag aan de voordeur trreft.
LikeLike
mogge Suske
die zien er leuk uit , hebben ze goed gedaan
ik hoop dat je toen nog slapen hebt kunnen gaan
geniet de dag
LikeLike
geef toe, ze zijn mooi geschminkt.
Maar om 22.30u bij iemand aanbellen die je niet kent, dat is in mijn ogen niet goed
LikeLike