
Gisteravond zijn we dus met de dames en één heer richting Middelkerke gereden. Het was nogal laat toen we terug thuis kwamen, of vroeg hoe je het bekijkt 🙂 zodat ik geen nieuwe log hierover kon maken deze morgen. Ook heeft de poetsvrouw me met ruwe hand uit bed gehaald. Dus je begrijpt de situatie. Het volledig verslag krijg je vast en zeker nog. Nadat nonkel Juul hier geweest is, natuurlijk.

Die nonkel Juul, daar reken ik niet meer op, ik ga zelf mijn matras wel draaien!
LikeLike
Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl
LikeLike
Dat je nog een log hebt geschreven, je zet er niet uit. Hans
LikeLike
Hahah die fot lijkt op die suicide bomber van die buikspreker! Silence I kill you! 🙂
LikeLike
benieuwd naar je griezel verhalen
LikeLike
DE POETSVROUW HEEFT Vel werk ,moet daar leuk geweest zijn
LikeLike
in Middelkerke is er altijd wel wat plezants te doen
LikeLike
Je ziet er niét goed uit na zo’n nacht doorhalen ,logisch dat die poetsvrouw je buiten heeft gezet !
LikeLike
Dan morgen maar uitrusten, als nonkel Juul weer weg is.
LikeLike
En ik dacht dat het wuuf van d’n nonkel was op de foto.
LikeLike
Ge hebt toch naar de toogoloog geweest in Middelkerke dorp aan de kerk , indien niet , zeker doen ! 🙂
LikeLike
Aie de rest van Mary Feldman ??? 🙂
LikeLike
Mooie foto…doet me denken aan een filmke van da manneke
LikeLike
Oei, de nonkel weer op vrije(rs) voeten, als dat maar goed gaat
LikeLike
Leuk, die reactie van J@n! En nu maar rustig even bijkomen…
LikeLike
Dus als ik het goed zie op de foto, is de poetsvrouw nog bezig met jou.
LikeLike
Ha die Suske
We zien het vanzelf verschijnen,als Juul weer weg is
Ik ben ook al weg en onderweg naar het werk
Geniet de dag
LikeLike