Vrijdagavond ben ik door het aktiecomitee van de frituur officieel benoemd tot Sportdirecteur van wielerterroristenclub “zot zijn kan soms wel zeer doen”.
We hebben al één wielrenner in dienst, een plaatselijk talent waar ge niet naast kunt kijken en ge hoort hem van verre afkomen.
Mijn secretaresse Daisy zal naast de administratieve rompslomp ook de massage doen.
De “coureur” zal ze demonstratief over haar knie te leggen en enkele goedgemikte klappen op zijn “biefstuk” geven.
Ondertussen zal memee zijn patatten schillen en afgieten.
Wat ze met zijnen servela van plan is heeft ze voorlopig nog niet laten weten.
Sportieve groet !
Met deze zijn we weer klaar om de nieuwe week aan te vatten.
Wat ons nog allemaal te wachten staat weet ik niet
maar dat ga je hier rap genoeg kunnen lezen.


Laten we er maar een Westvleteren op drinken…
LikeLike
Oma aan het bier en gij aan de wijn.
LikeLike
Ben al nieuwsgierig want wat jij allemaal te doen hebt…
LikeLike
hoeveel kost het om aan te sluiten?
😛
LikeLike
Begin alweer te beven 🙂
LikeLike
Echte “rad” draaiers natuurlijk die leden van de club van wielerterroristen 😉 Daar gaan we nog wat van horen vrees ik!
LikeLike
Eet smakelijk!
LikeLike
mogge Suske
en ik neem aan dat de shirt reclame het frietkot is en de patatten de doping , komt helemaal goed
suc6
LikeLike
Inderdaad, na oude komt nieuwe onzin. 😉
Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
LikeLike
Hihi, je slaagt er telkens weer in me toe doen lachen, dankjewel Suske! En hopelijk heb je een fijne week, boordevol even fijne verhalen…
LikeLike
Nou, ik kan niet wachten op de verhalen!
LikeLike
Dus klaar voor deelname aan de Tour de France… 🙂
Fijne maandag.
LikeLike
Sportdirecteur van wielerterroristenclub, wat een titel !
LikeLike
Was het niet gezellig…jullie kijken niet echt vrolijk 🙂
LikeLike
In afwachting verblijf ik………
LikeLike