Donderdagnamiddag zijn Greet en ik samen met Eva naar haar nieuwe school gaan kijken.
Deze is duidelijk veel groter dan haar huidige maar de indeling maakt dat het toch een gezellig gedoe is.
Eva stelde heel wat vragen over de opleidingen die ze daar kan volgen.
Hoe dan ook, de eerste indruk was positief.
De mensen van de school gaan alle info die ze nodig hebben over haar en haar autisme opvragen bij haar huidige school.
Zaterdag is er opendeur met natuurlijk een natje en een droogje.
Hopelijk kan ik er veel foto’s nemen want het gebouw is een gewezen klooster met mooie hoekjes.
Alvast een prettig weekend en tot maandag.


Er hangt een dode aan de muur…
LikeLike
Een moeilijke beslissing Suske, hopelijk gaat ze daar de rust vinden!
Ik kijk al uit naar de foto’s!
Een prettig weekend!
LikeLike
Daar gaat Eva vast de rust vinden die zijn nodig heeft in het vervolg van haar schoolleven. Hel veel plezier en succes gewenst aan je dochter! Mijn Eva mag over een paar maanden naar de middelbare school…daar gaan de kinderjaren!
LikeLike
Het is een prachtig gebouw zo te zien!
Lijkt me niet verkeerd dat de school zich in verbinding stelt met de basisschool . Het kan veel problemen voorkomen als men wat meer achtergrond informatie heeft over nieuwe leerlingen!
LikeLike
ja, een keus maken is soms moeilijk. maar een mooi oud gebouw, zorgt nu al voor later mooie herinneingen, is uitstekend!
LikeLike
hopelijk voelt ze zich daar goed in die school, ik weet maar al te goed hoe belangrijk dat is voor kinderen met ASS
LikeLike
nog eens een echte nonnenschool dus :o)
LikeLike
mogge Suske
goed idee , een eindje op de pedalen
ik straks naar het werk
geniet de dag
LikeLike
oh ja,
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma kun je straks beluisteren op onze weblog en nu al op de website waar de programma’s staan: http://www.wir-3.com/ kies voor radio de BOM.
LikeLike
Ha Ollie,
De doelstelling van de school is goed omschreven op de website, Eva zal er wel schik krijgen.
En het onderwijs in België is beter dan in Holland, tja moet het maar even zeggen. oma
LikeLike
Ziet er goed uit, maar nog belangrijker is natuurlijk dat Eva het goed naar haar zin heeft hier.
Love As Always\
Di Mario
LikeLike
Een school in een klooster, dat is wel apart maar zeker ook leuk om naar toe te gaan!
LikeLike
het is altijd afwachten of de aanpassing vlot verloopt,
maar als de eerste indruk goed is is dat in elk geval al meegenomen
LikeLike
Als ze er zelf plezier in heeft is het goed, zij moet er naar toe en het leuk vinden!
LikeLike
of sommige momenten moet je keuzes maken..
en daar wacht je best niet te lang mee..
prettige dag Suske
LikeLike
Suske voor jou en je familie ook een prettig weekend en ik kijk al uit naar de foto’s van de nieuwe school. En het nieuwe werk?
LikeLike
Das ist eine seltsame Schule lieber Gruß und ein schönes Wochenende.Gislinde
LikeLike
De eerste indruk is belangrijk en als het goed voelt…ga ervoor.
Groetjes en fijn weekend
LikeLike
Dat grote kruis zou me storen, maar als het een oud klooster is …
Het komt goed : ik voel het aan mijn water. Veel succes ! 😉
LikeLike
Dus de eerste stap is gezet, op naar succes zou ik zeggen.
LikeLike
Ah, een gewezen klooster. Dat verklaard dat enorme kruis aan de muur. Ik dacht al.
LikeLike
Dat ziet er idd mooi uit. Dat soort gebouwen heeft wel iets, het straalt rust uit.
LikeLike
Goed voor haar (én voor jullie) dat je zo’n mooie, grote, nieuwe school vond waar zij allerlei opleidingen kan volgen! Bovendien ziet zij het precies ook goed zitten… ik ben zo blij voor jullie! Een zorg minder voor jullie, een toekomstmogelijkheden voor haar… heerlijk!
LikeLike
op naar een andere school , ja zo gaat dat , is als een stap vooruit
de nonnetjes hebben er een van hen laten hangen bij het vertrek , ja oude gebouwen vind je vast leuke foto momenten
geniet de dag
LikeLike
Dat ziet er goed uit .
Fijn dat de eerste indruk positief is.
LikeLike