Zondagnamiddag waren Eva en ik aan net rondsnuisteren op de halfjaarlijkse rommelmarkt te Krottegem.

Bij iedere editie wordt het aantal deelnemers groter en groter.
Om jezelf erbij te verliezen.
Wijselijk heeft nonkel Juul zijn school voor het aanleren van het edele vak matrassen keren gesloten en zijn de leerkrachten richting café de Settler getrokken om daar te chillen.
Niet te geloven wat met allemaal te koop aanbiedt.
Eva heeft haar zakgeld vooral gespendeerd aan boeken over Japan, China en eentje over de ruimte.
Met deze voorraad vers leesvoer zijn we dan naar huis getrokken.







ik had mijn geld liever gespendeerd bij Rodenbach, maar da’s natuurlijk geen rommel hé… 😉
LikeLike
ha die Suske , ik net thuis van het werk , neem ff de mail en de reacties door , en zie , die van jou , springt er uit
het is een mooie pps die veel zegt maar ook veel laat zien
althans in mijn ogen dan
het leven is echt soms hard
ik wens je een goede nachtrust toe
LikeLike
Ik kom er nooit. Voor rommel kijk ik wel even op de zolder.
LikeLike
Rommelmarkten zijn ook niks voor mij, maar toch heb ik er wel eens leuke dingen gekocht, ook boeken. Het is wat!
LikeLike
Hier binnenkort Koninginnedag, Dan wordt er ook weer veel aangeboden.
Love As Always
Di mario
LikeLike
Ha Suske,
Je vind ook alles, van eendenpoten tot uitvaart.
Eva heeft net zo’n brede belangstelling als haar pa.
Zoon is ook voor de konigingen dag bezig aan het verzamelen. oma
LikeLike
altijd fijn om daar eens rond te neuzen
LikeLike
Volk en volk en nog eens volk. Hopelijk toch genoten?
LikeLike
Ik loop daar niet graag rond maar zo te zien zijn er vele andere. 😉
LikeLike
Ben ook bij werbrouck geweest , kom maar gerust binnen zijt’ie ! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
LikeLike
Ik kom nooit op rommelmarkten ,ik heb zélf al genoeg rommel op zolder en in de schuur 😉
LikeLike
rommelmarkt loop er ook eens graag op
LikeLike
Zo zie je maar, tussen alle rommel toch wat goeds gevonden.
LikeLike
dat vind ik nu ook, meer en meer rommel op de rommelmarkt..
zo’n markt moet zijn naam eer aan doen…
toch ben ik er altijd nieuwsgierig, je weet maar nooit..
LikeLike
Niet te geloven dat die rommelmarkten overal zo’n succes zijn.
LikeLike
Ik ben geen rommelmarktbezoeker, zie vaak door de bomen het bos niet meer. Fijn dat jij nog een paar mooie zaken hebt weten te scoren! 🙂
LikeLike
Ja, mensen proberen zo nog iets bij te verdienen denk ik. En rommel ligt anders toch ook maar in de weg.
Een ander is er soms erg blij mee.
LikeLike
mogge Suske
was die kazemat (restant van de oorlog) ook te koop , dat is echt rommel 🙂
maar al in al een fijne dag en dat is wat telt
geniet de dag
LikeLike
Boeken, een rommelmarkt, een dochter…mooie ingrediënten voor een heerlijke dag!
LikeLike
Daar is aardig wat rommel verplaats van de ene woning naar de andere…
LikeLike
als je op een rommelmarkt wat vindt dat je kan gebruiken was het de moeite, want tegenwoordig is het meestal echt rommel
LikeLike
Jij hebt daar toch een mooie dag doorgebracht aan je knappe serie te zien…
OT: nog steeds last van je ogen Suskelief? Ik hoop zo voor jou dat het snel zal beteren!
LikeLike