Nonkel Juul en Stovebuzeke hebben drukke dagen.
Niet alleen moeten ze de matras bij jullie komen keren,
ook gaan ze door het land als Sint en Piet.
Na de avonturen van vorig jaar durft de Sint hier zijn gezicht niet meer te tonen.
Dus moeten onze twee helden het zware werk opknappen.
Hoe dat zal aflopen zie je morgen wel als hetgeen je gevraagd hebt geleverd is.
Fijne dag en tot laters
Wanneer dat ook moge wezen !
Nog een fijne dag !



de Sint slaat ons huis vast over!
LikeLike
Ha Suske,
Wat een schijn heilige is de sint, zei Toon Hermans al.
Neemt onkel Juul de dubbelloops mee voor de lieve kinderen? oma
LikeLike
Ik denk dat het Sinterklaas feest voor veel ouders net zo belangrijks is als voor die kleine kinderen.
LikeLike
Misschien moest je maar eens een héél mooi Sinterklaas lied zingen als de schoen gezet is ,dat schijnt te helpen 😉
LikeLike
na zo’n dreigende titel, heb ik echt geen keus..
hopelijk gaat het beter met je vrouw
groeten
LikeLike
Ik heb veel vertrouwen in de Sint, het gaat helemaal goed komen met de cadeaus! En de matrassen keren lukt ook, hoop ik.
LikeLike
Dat is inderdaad niet voor kinderen hun ogen dat prentje.
LikeLike
Hier komt vandaag iemand anders helpen met keren omdat ik weg moiet. Beter toch?
LikeLike
morgenvroeg zal de sint ook wel bij jou geweest zijn
LikeLike
mogge Suske
nu ik zag van de week wat van dat witte spul , hoeft om mij ook niet hoor , geeft niks dan elende hier en op het het werk ook extra werk
geniet de dag
LikeLike
je titel riekt naar chantage
LikeLike
hahaha, de sint komt, dat is zeker geen prent voor kids 😉
LikeLike
Wow, nonkel Juul en kompanen hebben wel veel werk de laatste dagen: niet alleen met het matrassen keren, maar ook met het brengen van geschenken… of geven ze toch liever van de roe? *wink, big smile*
LikeLike
Sint komt vast wel bij jou langs.
Fijne Sinterklaas
LikeLike
Is dat zo? 😉
LikeLike
hahaha Suske
het is allemaal GEIN en puur voor de nep
ik begin zelfs een beetje te denken dat ook het matras keren richting commercie gaat
wat dan ook , ik wens je een goede nacht
LikeLike
Allemaal nep, ik heb nog nooit een foto gezien van een sint die een matras aan het draaien is.
LikeLike
Ik heb niets gevraagd. Dus ik zal vast krijgen wat ik verwacht.
Love as Always
Di Mario
LikeLike
Niet voor de kinderen, voor het plezier…
LikeLike
Ik heb net een matras 3 verdiepingen naar beneden gesjouwd. Komen ze morgen ophalen, grofvuil. Het regent nu dus ik denk dat ie morgen 100 kg weegt 😉
LikeLike