Al een tijdje had een buurman me beloofd om enkele bomen te snoeien.

Gisteren stond hij aan de deur met zijn zaag in de aanslag.
Het werk was vlug gedaan

En hij wilde geen geld als vergoeding voor het geleverde werk.
wel iets anders !
Al een tijdje had een buurman me beloofd om enkele bomen te snoeien.

Gisteren stond hij aan de deur met zijn zaag in de aanslag.
Het werk was vlug gedaan

En hij wilde geen geld als vergoeding voor het geleverde werk.
wel iets anders !
Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Dat is mooi geregeld ! 🙂
LikeLike
Dat is een buurman om zuinig op te zijn ,je hebt hem toch niet in z’n uppie van een pilsje laten genieten he , dat is véél te ongezellig dus offer je op en pak er óók 1 !;-)
LikeLike
Ha Suske,
Dat is nog eens een goede buurman, daar kun je wel een biertje mee drinken. oma
LikeLike
na het werk de dorst wat lessen 🙂
LikeLike
vlak boven de aarde doorzagen met een bomenzaag is het meest succesvol, ben je in een keer af van die groene ellende en heb je meer tijd voor een biertje….
LikeLike
da’s nog eens de goeie ouderwetse manier om iemand te helpen !
🙂
LikeLike
ja Suske dat vind ik ook hihi
goeden nacht
LikeLike
Alleen voor een Westvleteren zou ik het doen….
LikeLike
Mooi de klus weer geklaard.
Dorst gelest.
Goed geregeld toch..!!
LikeLike
lang leve de jupiler leage
proost
LikeLike
Goeie deal! 🙂
LikeLike
zo hoort het eigenlijk Suske…
LikeLike
Prima toch!?
Alletwee blij!
LikeLike
Lekker! Kreeg toevallig ook Jupiler bij een etentje bij vrienden, afgelopen vrijdag.
LikeLike
Dat is een top vergoeding toch. 😉
LikeLike