De kans dat er een nieuwe ‘perfect storm’ zal ontstaan langs de oostkust van Amerika is nu 90 procent. Meteorologen vrezen dat de storm de regio zal teisteren tot aan de presidentsverkiezingen op 6 november. De storm kreeg al de bijnaam ‘Frankenstorm’, omdat in de VS binnenkort ook Halloween wordt gevierd. In de staat New York, waar de storm een van de komende dagen wordt verwacht, is intussen de noodtoestand afgekondigd.
bron : het laatste nieuws.
Heel NY ligt plat
alles gesloten
Pech dus voor onze medeblogger die hier zo naar uitgekeken had.
Hopelijk kunnen ze nog vertrekken, maar ik vrees er voor.
Zo’n stormige intro om te zeggen dat vandaag de herfstvakantie begint.
Mijn kids kunnen genieten van een weekje rustig aan.
En als ik het goed voor heb enkele bloggers ook !
Hier op deze blog gaat alles rustig verder….
….zolang Nonkel Juul zich rustig houdt.
De rest zien we wel !
En dan nu aan het werk !
Maar eerst een stukje muziek voor Ollie :
en ook voor de anderen hier.
Nog een fijne werkdag verder.
We duimen voor je, Ollie en TV !

Nou Suske,
Ot. Je verzoekje staat genoteerd voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: http://www.wir-3.com/
LikeLike
Ha suske,
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, we hopen dat men er goed doorheen komt. oma
LikeLike
hopelijk raakt hij nog tijdig terug thuis!
LikeLike
Ik hoop ook dat het goed gaat voor Ollie, ik zag al wat gecancelde vluchten die kant uit.
LikeLike
waarom die malle amerikanen het nu een perfecte storm noemen, zo perfect is dat natuurlijk niet.
LikeLike
Het ruimt wel lekker op zo.
LikeLike
simpel weg een rot week
fijne avond
LikeLike
Ook de regio waar m’n zoon woont , in de buurt van Boston, is volledig in de ban van de storm .Geen school , en er wordt thuis gewerkt ,rond 3 uur (onze tijd) 9 uur in de ochtend plaatselijk tijd stormde het nog niet echt maar bereiden zij zich voor op een paar dagen zonder stroom .
Dat gebeurd wel vaker , de grootste zorg is of de bomen rond het huis het houden nu er nog behoorlijk wat blad aan zit !
Hier is de herfstvakantie al achter de rug al merken wij daar ( zonder schoolgaande kinderen ) niet zo veel van 😉
LikeLike
oei dat niet fijn voor ollie ,hopelijk komen ze er zonder veel schrik van af
LikeLike
Inderdaad sneu voor Ollie, maar wel een avontuur voor hem.
Hoop wel dat ze haren goed blijven zitten.
LikeLike
je zal het maar meemaken..
Ollie hou je vast…
LikeLike
ac/dc, dat is muziek, ik ga graag uit de vol!
Ik hoop ook dat alles ok is voor Ollie, normaal is dat daar maar 1 dag (hoop ik)
LikeLike
Na een week ziek heb ik nu 3 weken verlof. DAT zie ik zitten.
Hopelijk valt de storm mee …
LikeLike
Vakanties zijn hier al voorbij… helaas voor de kids
LikeLike
Jullie herfstvakantie zet hier wel erg nat in, maar hier is het dus gelukkig niet zo’n weer als in de US of A. Hopelijk loopt het daar weer met een sisser af.
LikeLike
Hier zijn de vakanties weer voorbij, bij jullie net begonnen, lees ik zo hier en daar.
Geniet er volop van.
Ja, jammer dat nu net Sandy aan land moet komen daar in Amerika, hopelijk zijn ze al wel daar, want nu nog vertrekken zal niet meevallen.
LikeLike
Wat een vooruitzicht, het idee dat er een orkaan op je afkomt. Hier waait het trouwens ook al hard, windkracht 4, minstens 🙂
Maak er niettemin een paar gezellige vakantiedagen van.
LikeLike
Ja, onwijs sneu voor iedereen. Ook voor Ollie. Hij heeft zich er zó lang en ontzettend op verheugd 😦
LikeLike
mogge Suske
hier zijn de vakanties voorbij
ik hoop voor allen dat de storm mee zal vallen
al wij kunnen doen is afwachten
geniet de dag
LikeLike