Zaterdagnamiddag regende het pijpestelen
ik was op de parking van de aldi aan het wegrijden tot ik plots een moslima uit mijn buurt met meisje van pakweg 4 jaar tevoet door de gietende regen zag lopen
ik herkende haar, de vrouw van Mohamed.
Het gezin wiens huis en brievenbus ik in het oog houd als ze weer eens voor enkele maanden “op vakantie” zijn.
Ik deed de ruit open en vroeg of ze een lift wilde
Zonder aarzelen dropte ze haar koopwaar in de bagageruimte en stapte met het kind in mijn wagen.
Het kind bleek een dochtertje van een vriendin van haar te zijn.
Het moet een leuk zicht geweest zijn mij te zien rijden door de straten met gesluierde vrouw en kind op de achterbank.
Of het moet zijn dat ik meer allochtone trekken heb dan ik zelf durf te vermoeden.
OORDEELT U ZELF !


Een Arabier heeft er niks aan 🙂
LikeLike
pas maar op , vóór je het weet heb je de BVD achter je aan ,ziet er héél verdacht uit zo ! ;-)Of eh… was je haar toch nog nat geworden bij het uitstappen !
LikeLike
Daar is dus mijn theedoek die verdween van de waslijn gebleven!
LikeLike
nu je zegt … je lijkt er een beetje op …
Mooi om hen een lift te geven
LikeLike
Je ziet er knap uit…!!
Gezellige maandag.
LikeLike
hahaha, met de keukenhanddoek 😉
LikeLike
Vlaanderen beleefde een zwarte dag: bruin heeft bijna overal gewonnen. Ik hou mijn hart vast, dat geef ik eerlijk toe. Bij jullie ook? In mijn dorp behaalde de NV-a een overwinning en als je hun partijprogramma er op naleest en ze inderdaad hun slag kunnen thuis halen, dan ziet het er slecht uit voor werklozen, buitenlanders, gepensioneerden en al diegene die volgens hen van de maatschappij ‘profiteren’. Gelukkig heeft groen en links in Gent een klinkende overwinning behaald zodat het er in mijn geboortestad toch wat rooskleuriger uitziet.
Ondanks alles: toch een fijne nieuwe week gewenst Suske-met-het-hart-op-de-juiste-plaats!
LikeLike
Het ziet er absoluut heel verdacht uit Suske!
LikeLike
Als je af wilt vallen moet je geen lichamelijke ongemakken hebben.
Het is net als sport, je moet kunnen incasseren. oma
LikeLike
Ha suske,
Je bent een gelijke, dat vind ik toch wel als je mensen met donker haar en huid ziet.
Belgen, Fransen en Marokkanen lijken veel op elkaar. oma
LikeLike
Nu alleen nog de bankrekening van een oliesheik!
LikeLike
Was je aan de afwas?
LikeLike
Haha, Suske in Marokko wordt het volgende deel natuurlijk…
LikeLike
Hahaha, de handdoekmoslim.
Ik hoop dat Mohamed en zijn vrouw er er ook om kunnen lachen.
LikeLike
Je hebt een medeburger geholpen, dat is eigenlijk het belangrijkste. Dat zouden meer mensen moeten doen. En ehhh, ik denk dat je alleen zo niet met me mee mag op vakantie.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
ha die Suske
en heb je haar gevraagd hoe en war van ze het deden om maanden op vakantie te gaan
ga mee volgende keer , je zal er niet uit de toon vallen
LikeLike
hahahahahahaha ik denk dat je goed over straat kan in de Arabische landen 😉
LikeLike
Ik denk je niet zomaar het land mag verlaten als je zo zo bij de douane meldt.
Zeker niet als je naar de USA wilt.
Een enkeltje zottenhuis zonder problemen.
LikeLike