genieten maar !

Voor zij die het ergste vreesden,
ik ben niet in de pitta verwerkt !

gewoon wat relaxen in dit mooie weer
vrijdag was er een bezoek aan Kortrijk in groep.
Veel gegeten en gedronken en ander leuks.

Vandaag zijn er hier twee jarig.
Jasper wordt 18

en mijn schoonzus heeft een nieuwe cijfer om mee te starten.
Daar wij deze maand ook nog eens twintig jaar getrouwd zijn
wordt dit alles samen gevierd op het einde van deze maand.

dat belooft dus !

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagd met , , , . Maak de permalink favoriet.

30 Responses to genieten maar !

  1. micheleeuw's avatar micheleeuw schreef:

    proficiat ! Dat zijn goede vooruitzichten. 🙂

    Like

  2. Joke's avatar Mijnnikonenik schreef:

    Daar kijk ik al naar uit want dat gaat vettig worden 🙂

    Like

  3. A van de Aa's avatar A van de Aa schreef:

    Kort samengevat “Partytime”.
    Proficiat aan de jarigen.

    Like

  4. Chantal's avatar Chantal schreef:

    Geflapstaart dan maar…

    Like

  5. Ollie's avatar Ollie schreef:

    Ollie bereidt zich mentaal voor ! 🙂

    Like

  6. fotorantje's avatar fotorantje schreef:

    gefeliciteerd aan alle jarigen
    en straks dan groot feest
    met wedstrijd ‘wie krijgt de meeste kadootjes’ 🙂

    Like

  7. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Wow, dit is leuk! Langs de andere kant, als jullie het samen vieren is dat twee feestjes minder hé Suske… *wink, big smile*
    Voor vandaag alvast: PROFICIAT Jasper en PROFICIAT schoonzus, ik hoop dat jullie er nog vele, gelukkige jaren aan zullen breien!

    Like

  8. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    allo, allo, een fijne maandag gewenst

    Like

  9. Thérèse's avatar Thérèse schreef:

    Ja ook van mij zovast hartelijk gefeliciteerd met z’n allen> Beter vroeg dan nooit, nietwaar?

    Like

  10. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Dan alvast van harte gefeliciteerd Suske en tegen die tijd herhaal ik het nog wel eens. 😉

    Like

  11. Benona Louise's avatar Benona Louise schreef:

    Nog net op tijd om je dubbelop te feliciteren.
    Proficiat – Proficiat
    Moet een heerlijke dag geweest zijn.

    Like

  12. studio562614's avatar studio562614 schreef:

    Mooi hé al die feesten die er aan staan te komen… een drukke periode… het voorbereiden geeft ook al veel plezier….Agnès

    Like

  13. Billy's avatar Billy schreef:

    je hebt dus heel wat gefeest voor de boeg, Suske
    En beviel Kortrijk een beetje?

    Like

  14. oma's avatar oma schreef:

    Ha Suske,

    Bij alo, alo gegeten, hoe was het met Rene?
    Dus dat is flink feest vieren, je hebt nog tijd voor de voorbereiding.
    Al vast en gefeliciteerd. oma

    Like

  15. Rietepietz;-)'s avatar Rietepietz;-) schreef:

    Nou dát gaat gegarandeerd een flink feest worden denk ik zomaar ,gefeliciteerd met alle jarige én natuurlijk het huwelijks”record” 😉

    Like

  16. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Partytijger 🙂 🙂

    Like

  17. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    van harte gefeliciteerd, en nog vele jaren!

    Like

  18. Wil/Zizy's avatar Wil/Zizy schreef:

    Van harte met de jarigen.. en het was zeker weer om lekker te eten en te drinken ..Fijne Week,

    Groets Wil/Zizy

    Like

  19. Juno's avatar Joyce schreef:

    Gefeliciteerd en het is idd een weekend om te genieten, helemaal mee eens 😀

    Like

  20. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Ha allemaal feestjes en wat zonde 3 feesten in een stoppen haha
    Nee hoor gelijk hebben jullie en dan gelijk een ECHT feest.
    Fijne zondag…

    Like

  21. stefdenflater's avatar Stef den Flater schreef:

    Bistro ‘allo ‘allo: de uitbater heet toch niet toevallig Renée Artois? 😉

    Like

  22. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Gefeliciteerd hoor…. Dat wordt vast een groot feest.

    Love As Always
    Di Mario

    Like

  23. frank-103's avatar frank-103 schreef:

    gezellige boel toch in België, ik zou eigenlijk wel willen emigreren!

    Like

  24. Marjolijn's avatar Marjolijn schreef:

    Proficiat met de jarige jobjes.
    Prima toch om er één groot feest van te maken.
    Nu maar lekker genieten van het heerlijke nazomertje.

    Like

  25. redstar's avatar redstar schreef:

    Gefeliciteerd met d ejarigen. Ideaal weer om een BBQ te geven volgens mij. EN dat pas wel bij een verjaardag.

    Like

  26. kliefje's avatar Zuster Klivia schreef:

    Goed idee, alles samen doen. Scheelt tijd en levert extra vrije dagen op 😉

    Geniet van je weekend verder!

    Like

  27. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Volgens mij zijn drie feesten leuker dan ene…

    Like

  28. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    dat zullen we niet eerder horen nadat ie is weder opgestaan op de maandagmorgen hihi
    blij dat je wat hebt geleerd hihi
    ik sluit af en zal naar het werk
    mzl

    Like

  29. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    Nu Suske
    met het oog op het drank en eet gelag van gister
    en een vooruitziende blik op het eind van de maand
    zou ik zeggen doe vandaag mak an
    en natuurlijk van harte met de jarigen
    geniet de dag

    Like

  30. Zon-nebloem's avatar Zon-nebloem schreef:

    allemaal feestjes in het vooruitzicht dat is wel leuk, al die voorbereidingen enzo, je gaat er nog van genieten!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.