Het Rode Kruis draait vandaag de matrassen.

de spoelbak van onzen WC was kapot
vraag me niet hoe zoiets hier gebeurd is !
Iemand met een dik achterste of iets in dien aard.

klusjesman kwam die dus gisteravond herstellen
dit betekent altijd ambiance
zoals hij kan vertellen……

Dit doet me er weer aan denken aan de tijd dat nonkel Juul de pispot van onder iemand zijn gat weg schoot.
dat waren nog eens tijden vol jolijt.
nu kan zoiets niet meer
want geef toe
wie heeft er nog een tweeloop ?

Nonkel Juul himself zal wel niet in staat zijn om vandaag je matras te keren
want hij zit opgesloten in de cel van het Oude Stadhuis.
dus onder de bekendste café van het dorp.

Zoals je je herinnert moest hij het startschot geven bij de koers,
en stond de broer van Patrickske van de karate klaar samen met zijn kompanen van het Rode Kruis voor het geval er iets mis zou gaan……
eh, ewel……………
daar lag de broer van Patrickske van de karate vlak na het schieten van het startschot door Nonkel Juul met zijnen tweeloop !
Gelukkig was het maar een vleeswonde, maar door al dat bloed dacht dikke Bertha van het Rode Kruis dat het veel erger gesteld was en sprong met haar volle gewicht op de broer van Patrickske van de Karate om mond aan mond beademing toe te passen en dit werd de broer van Patrickske van de Karate fataal.

Dus indien het nodig is om je matras gekeerd te krijgen vandaag bel gerust naar het Rode Kruis en vraag om Dikke Bertha voor deze klus.

nog een fijne dag gewenst @iedereen.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

20 Responses to Het Rode Kruis draait vandaag de matrassen.

  1. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    mogge Suske
    ik zelf was er nog nooit , wel in de buurt
    mooie streek
    geniet de dag

    Like

  2. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Goede morgen Suske! Bedank nonkel Juul voor het startschot hé! *wink, big smile*

    Like

  3. Joke's avatar Mijnnikonenik schreef:

    Het was weer genieten

    Like

  4. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Interessant Rode Kruis-personeel 🙂

    Like

  5. Juno's avatar Joyce schreef:

    Ow dat is waardeloos als je stortbak kapot is….. fijn dat deze het weer doet en het matras, ach dat komt wel weer een keertje 😉

    Like

  6. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Gewoon een emmer water erin wil ook wel eens tijdelijk helpen.

    Like

  7. willy's avatar willy schreef:

    het Rode Kruis…

    maar ik had de mijne reeds plichtbewust gedraaid…

    groeten

    Like

  8. Marjolijn's avatar Marjolijn schreef:

    Het was een mooie draaidag vandaag..!!

    Like

  9. max's avatar max schreef:

    je wc is weer in orde ,en je log is weer een topper

    Like

  10. A van de Aa's avatar A van de Aa schreef:

    Het belangrijkste is dat je troon weer gerepareerd is.

    Like

  11. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Ik neem maar aan dat ik in het filmpje “dikke berta “zie zingen , in dat geval … laat maat zitten dat matras keren want dát kan ik mijn Henk niet aandoen 😉

    Like

  12. Chantal's avatar Chantal schreef:

    Spoelbakken, blijven lastig te fiksen vind ik, heb onlangs wel een nieuwe bril geïnstalleerd op onze ‘troon’

    Like

  13. yvonne's avatar yvonne schreef:

    Aan de cartoons te zien hoef ik niet veel vertrouwen te hebben in dat Rode Kruis om de matras te keren, doe het zelf wel!

    Like

  14. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Als die tante het moet doen dan laat maar, dan doe ik het zelf wel. Je kunt dat mens het toch niet aandoen, ze zou ervan af kunnen vallen ;-).
    Mooi muziekske overigens.

    Like

  15. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    mogge Suske
    hier is alles in orde en gedraaid
    dat niet nodig deze week
    en ook geen rode kruis nodig hoor
    doe je mak an
    en geniet de dag

    Like

  16. Rob Alberts's avatar Rob Alberts schreef:

    Ik ben op weg naar Hoek van Holland. Het zal dus vanavond later bij thuiskomst zijn dat ik ga draaien en keren.
    Groeten aan Nonkel Juul. Ik zal een recept voor een goede ijzerzaagtaart opzoeken ….
    Zonnige zomergroet

    Like

  17. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    tja, zonder wc gaat het niet hé, maar goed dat je zo’n veelzijdige klusjesvriend hebt.
    En Divine, daar ben ik ooit nog eens naar gaan kijken, wat is dat lang geleden

    Like

  18. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ik heb het al gedaan, niet dat de slapers me er dankbaar voor waren. Tja ik ga het natuurlijk niet op een dag doen dat ik zelf kan uitslapen.

    Love As Always
    Di Mario

    Like

  19. redstar's avatar redstar schreef:

    Zonder speolbak is het geen doen. Je moet zo nu en dan echt wel eens doorspoelen.
    Hier is niemand thuis vandaag, dus het rode kruis hoeft niet langs te komen.

    Like

  20. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Het is voor één keertje niet de pompbak, maar de spoelbak die kapot is hé Suske *wink, big smile*
    Bedankt voor de tip i.v.m. het rode kruis, daar gaan veel webbies plezier aan hebben hihi, net als aan jouw grappige logjes!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.