Ik heb al verschillende reacties gekregen met de vraag of ik doorga met bloggen.
NATUURLIJK ga ik door met bloggen !
Ook al is de frequentie nu in de zomermaanden wat minder.
En ik ga geen twee maanden stoppen met bloggen omwille van “geen karate” in die periode.
Weest gerust
het matrassen keren gaat ook door
al dan niet met mindere bezetting bij het team
wegens congé payé
Maar ze beloven “hun best” te doen voor jullie.
en voor de rest hier :
alles op zijn maandags !
groetjes.


Het matrassen keren is altijd iets speciaals 😉
LikeLike
Het wás ook een leuke maandag. Alleen wist ik niet dat het door jou kwam, Suske. Veel dank dus. Nu nog een mooie dinsdag en ik ben heel tevreden.
LikeLike
Heel goed dat je het even duidelijk maakt. Gelijk heb je. Zie het niet als je verantwoorden, zie het als service.
LikeLike
ja, stoppen met bloggen omdat je niet aan karate doet, ik heb nog nooit aan karate gedaan en stop toch ook niet? Kijk, als je nu stopt met ademen, dat is andere koek…
LikeLike
Och, een beetje minder moet kunnen met dat warme weer…
LikeLike
blij het de horen dat je blijft ,maar genieten van de zon af en toe
LikeLike
Gelukkig maar…!!!
LikeLike
Ik had niet anders van je verwacht, je weet toch dat we niet zonder je kunnen.
Love as always
Di Mario
LikeLike
hier ook maandag gelukkig
en ik dus bijna weekend
geniet de dag
LikeLike
Hè hè, is me dat een opluchting!
LikeLike
Gelukki!! Kijk uit naar je blogjes, iedere keer weer,
lieve groet,
yvonne
LikeLike
Gelukkig maar! Zou een saaie boel worden zonder jou 😉
LikeLike