Dat nonkel Juul al heel erg oud is weten we zo ondertussen wel
dat matrassen keren een stiel is die van vader op zoon doorgegeven werd niet
maar deze foto bewijst het wel degelijk.
gezien onze nonkels druk bezig zijn om het EK te verslaan en snode plannen te smeden om in de politiek te gaan, wordt het matras keren deze week verzorgd door Sjonnie van de Waterleiding en collega Stovebuuzeke.
De eerste resultaten van hun noeste arbeid stromen nu reeds binnen zoals deze foto :
Dus wees voorzichtig als men deze morgen aanbelt.
Je weet waaraan je je kan verwachten.
Prettige dag verder
en dan nu MUZIEK !




Tja, guus zal nooit meer zingen I’ll never drink again.
LikeLike
Het EK? Dat is al afgelopen toch? 😉
LikeLike
Als dat het resultaat is, doe ik het liever zelf ! 😉
LikeLike
oei, het is al donderdag…
fijne dag !
LikeLike
Ha Suske,
De tijden veranderen, matrassen gaan niet meer van vader op zoon, vraag maar aan onkel Juul.
Alexander is ook niet meer. oma
LikeLike
ja, nog uit de tijd dat matrassen nog maar net uitgevonden waren!
LikeLike
Bijna vergeten dat het matras nog gekeerd moet worden.
LikeLike
Fris matrasje , dat kun je beter meer te keren ténzij je van héél veel huisdieren houdt 😉
LikeLike
Het ziet er allemaal nogal loesch uit! Goed uit de doppen kijken wordt de boodschap!
jaja het is woensdag Suske! Nog 2 dagen en weer weekend!
Voor mij is het alle dagen weekend.
LikeLike
Hoop dat mijn matras straks ook gedraaid is..ben bang van niet.
LikeLike
Het gehiem van de matras…onthuld!!!
LikeLike
de handschoen van Gerda komt van pas, op zo’n vuil matras
LikeLike
Je zou beter kunnen zeggen van moeder op dochter aan de foto te zien.
Leuk liedje is dat nog steeds, ondanks dat de zanger helaas………
LikeLike
In de politiek zou heel wat veranderd kunnen worden! Maar er moet meer jong sociaal bloed in. Geen oude mannen met oud gedachtengoed.
LikeLike
Guus is volgens mij nog steeds onderweg
mogge Suske
ja dat matras bovenaan , hadden ze beter eerder kunnen draaien met de schone slaper er nog op en zo de plomp in
maar al in al zal het vandaag weer goed komen
wens je dan ook een fijne draai dag
LikeLike
En is Guus trouwens ooit naar huus gegaan?
LikeLike
Die eerste foto… echt ranzig… hahahahahahaha, En Guus… die had het beter voor elkaar. ipv het matras te keren keerde hij de vrouwtjes.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
je hebt er weer een leuk fantasierijk logje van gemaakt, met de hulp van sjonnie denk ik dat je geen matras meer hebt….
LikeLike
Je hebt er weer iets fantastisch van gemaakt suske! Weet je, ik kijk altijd naar je woensdags logje uit, je komt altijd zo verrassend uit de hoek… of liever op de matras *wink, big smile*
OT: nee, ik heb niet meer foto’s van de gezichten, als ik er nog eens langs kom neem ik er wat meer voor jou, oké?
LikeLike
Het verhaal van Guus vind ik nog steeds goed.
LikeLike
Fijne draaidag vandaag Suske.
LikeLike
Haha, die bovenste foto is echt heel erg 🙂
LikeLike
Ze (Juul en Odiel) zien iets aan het bekokstoken ! ook een oogje in’t zeil houden ! Vertrouw ze voor geen haar ! 🙂
LikeLike